Φέτος ήταν αρχικά προγραμματισμένο να δούμε την τέταρτη γενιά του A4, ωστόσο λόγοι που έχουν να κάνουν τόσο με αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο design, όσο και κυρίως, με την ολοκλήρωση της εξέλιξης των ρυθμίσεων της ανάρτησης και των τεχνολογικών βοηθημάτων του μοντέλου, μάς φέρνουν ως νέα ημερομηνία αποκάλυψης του καινούργιου μοντέλου της Audi το καλοκαίρι του 2015.

Το αυτοκίνητο θα έλθει με μια νέα και πιο δυναμική εμφάνιση από κάθε άλλη φορά, ενώ θα λάβει και την ολοκαίνουργια πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, πάνω στην οποία θα χτιστούν όλα τα μελλοντικά Audi, από το Α4 και πάνω.

Πιο επιθετικό και δυναμικό

Στόχος της Audi είναι να τονίσει τον πολυτελή χαρακτήρα του A4 στην γκάμα των μοντέλων της μάρκας, από τη στιγμή μάλιστα που πλέον το A4 δεν είναι το μικρότερο σεντάν της εταιρείας (Α3 Sedan). Έτσι λοιπόν, οι γερμανοί αποφασίζουν να ενδυναμώσουν αισθητικά το νέο τους μοντέλο, με το τελικό αποτέλεσμα να μας φέρνει το πιο επιβλητικό A4 της ιστορίας.

Στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες αποκαλύπτεται λοιπόν ένα πιο αιχμηρό από κάθε άλλη φορά μεσαίο Audi, το οποίο αναμένεται πλατύτερο και πιο χαμηλό από πριν, ώστε να ωφεληθεί και η αεροδυναμική του. Φυσικά, στο εμπρόσθιο τμήμα πρωταγωνιστεί η πολυγωνική γρίλια της Audi, η οποία εδώ πλαισιώνεται από πιο επιθετικά φωτιστικά με λαμπτήρες LED.

Στο πίσω μέρος από την άλλη, η πόρτα του πορτμπαγκάζ ανασηκώνεται ελαφρώς δίνοντας μια αίσθηση από αεροτομή, ενώ τα αιχμηρά φωτιστικά ενσωματώνουν και πάλι λαμπτήρες LED, που βελτιώνουν οπτικά αλλά και πρακτικά το μοντέλο.

Νέα πλατφόρμα για νέα δεδομένα

Το δάπεδο πάνω στο οποίο θα χτιστεί το νέο A4, θα είναι η ολοκαίνουργια MLB Evo πλατφόρμα του VW Group. Πρόκειται για δάπεδο το οποίο θα βασίσει πάνω του όλα τα νέα μοντέλα της Audi από το A4 και πάνω.

Από τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας αυτής, ξεχωρίζουν η βελτιωμένη της ακαμψία, σε συνδυασμό με μείωση του βάρους (σχεδόν 90 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο δάπεδο), αλλά και η μεταφορά της θέση του κινητήρα πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου.

Το τελευταίο, αναμένεται να βελτιώσει το κράτημα του κάθε μοντέλου που θα βασιστεί πάνω στο νέο δάπεδο, αλλάζοντας τόσο το κέντρο βάρους, όσο και το ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων.

Το πρώτο υβριδικό A4

Στην γκάμα των επιλογών κινητήρα του νέου Audi A4 θα δούμε τις νεότερες γενιές των TFSI και TDI μηχανικών συνόλων του ομίλου VW, με χωρητικότητες που θα ξεκινούν από τα 1,4 λίτρα. Ωστόσο, το πιο σημαντικό νέο εδώ έχει να κάνει με την ύπαρξη στην γκάμα του πρώτου υβριδικού Audi A4 στην ιστορία.

Μάλιστα, το σύστημα αυτό θα είναι plug-in (θα μπορεί να φορτίζει και από πρίζα), ενώ θα αποτελείται πιθανότατα από το δίλιτρο TFSI βενζινοκινητήρα της Audi και ένα μικρότερο ηλεκτροκινητήρα, περίπου 35 ίππων.

Υβριδική τετρακίνηση «e-quattro»

Η Audi θα προσφέρει τέλος και ένα νέο, υβριδικό σύστημα τετρακίνησης quattro με ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων που θα στέλνει τη ροπή αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ώστε σε συνδυασμό με το 2λιτρο TFSI που θα στέλνει δύναμη εμπρός, να δημιουργηθεί η «e-quattro» τετρακίνηση.

Πηγή: autotriti.gr