Η Volkswagen έχει βάλει στόχο το επόμενο Golf, που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2019, να είναι ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει ποτέ.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το αγγλικό «Autocar» από στελέχη της εταιρείας, οι μηχανικοί της μελετούν ήδη τρόπους για να μειώσουν το μέσο όρο εκπομπών CO2 που θα έχει η 8η γενιά του Golf, κάτω από τα 90 g/km!
Αυτό βέβαια εκπορεύεται και από τις νέες νόρμες της ΕΕ περί εκπομπών ρύπων που θα ισχύσουν από το 2020 και απαιτούν τη σημαντική μείωσή τους από τους κατασκευαστές. Όπως είναι φυσικό, η εξέλιξη νέων τεχνολογιών και κινητήρων είναι πολύ κοστοβόρα.
Έτσι, οι προσπάθειες των Γερμανών ξεκινούν από τα βασικά. Μια από τις μεθόδους που θα εφαρμόσει η Volkswagen, είναι η αεροδυναμική σχεδίαση που θα ακολουθεί τα βήματα του XL1.
Βέβαια, σε αντίθεση με το υβριδικό διθέσιο που είναι χαμηλό και μακρύ σε αναλογία, το Golf είναι ψηλό και κοντό σε μάκρος, κάτι που αεροδυναμικά αποτελεί μεγάλη πρόκληση.
Μια άλλη πρακτική που θα ακολουθηθεί είναι η περεταίρω μείωση βάρους, κάτι στο οποίο θα βοηθήσει και η πλατφόρμα MQB. Στόχος είναι τα 1.100 κιλά.
Φυσικά, στο χαμηλό μέσο όρο CO2 της γκάμας θα συνδράμουν οι ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις, μαζί με νέους κινητήρες TSI χαμηλότερου κυβισμού. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως η Volkswagen ήδη ετοιμάζεται να λανσάρει στο Polo τον καινούργιο 1.000άρη TSI των 95 ίππων.
Πηγή: gocar.gr