Οι Βαυαροί ετοιμάζονται για ένα μπαράζ νέων μοντέλων που θα βασίζονται σε νέες αλλά και στις υπάρχουσες πλατφόρμες της εταιρείας, αρχής γενομένης από τη σειρά 7 την επόμενη χρονιά.
Η γερμανική εταιρεία, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, έχει ήδη έτοιμη την ολοκαίνουργια πλατφόρμα της «35up», στην οποία θα βασίζεται ένα πλήθος νέων μοντέλων με κίνηση στους πίσω τροχούς. Στην πλατφόρμα αυτή αναμένεται να βασιστούν η νέες σειρές 3, 5, 6 και 7, με την τελευταία μάλιστα να είναι η πρώτη χρονικά που θα την υιοθετεί περί τα μέσα με τέλη της επόμενης χρονιάς.
Η BMW, όπως είναι ήδη γνωστό, αναμένεται να αξιοποιήσει ευρέως και την πλατφόρμα UKL, την οποία γνωρίσαμε στο νέο Mini και πρόσφατα στη σειρά 2 ActiveTourer και αφορά, φυσικά, μοντέλα με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά ποια μοντέλα -νέα ή ανανεωμένα- έχουν ήδη στα σκαριά οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας.
i5: Η BMW είναι σχεδόν σίγουρο ότι ποντάρει πολλά στην οικογένεια μοντέλων «i». Ως εκ τούτου, οι πληροφορίες για την παρουσίαση ενός 4θυρου και 4θέσιου οικογενειακού plug-in ηλεκτρικού μοντέλου, με πόρτες συμβατικής σχεδίασης, πρέπει να θεωρούνται κάτι παραπάνω από βάσιμες. Το χρονοδιάγραμμα για την πρεμιέρα του νέου i5, όπως κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται, ορίζεται μέσα στο 2017.
Σειρά 1 sedan: Πρόκειται για ένα μοντέλο σταθμό για την BMW, καθώς η τρίτη κατά σειρά γενιά της σειράς 1, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί και αυτή μέσα στο 2017, θα είναι προσθιοκίνητη αξιοποιώντας την πλατφόρμα UKL (βλ. Mini, σειρά 2 Active Tourer). Βέβαια, οι Βαυαροί έχουν ήδη προβλέψει εκδόσεις της με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Στόχος του μοντέλου σε εμπορικό επίπεδο -τι άλλο- το Α3 της Audi και φυσικά η επίσης νέα Mercedes CLA.
Χ1: Η ανασχεδιασμένη X1 αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2015 και θα χρησιμοποιεί και αυτή την προσθιοκίνητη πλατφόρμα των Βαυαρών. Σύμφωνα με όλες τις μέχρι τώρα πληροφορίες, από πλευράς διαστάσεων η δεύτερη γενιά της Χ1 αναμένονται περικοπές, χωρίς όμως περαιτέρω θυσίες στους διαθέσιμους χώρους. Θα χρησιμοποιεί δε -μεταξύ άλλων- τους κινητήρες των 1,5 και 2,0 λίτρων που είδαμε κάτω από το καπό του νέου Mini.
Σειρά 3: H 4θυρη εκδοχή του μοντέλου θα ανανεωθεί «ελαφρώς» τον επόμενο χρόνο. Οι κυριότερες αναβαθμίσεις αναμένεται να αφορούν τους κινητήρες που θα την κινούν.
Σειρά 5: Στα τέλη του 2016 η BMW θα παρουσιάσει την ολοκαίνουργια σειρά 5, η οποία θα πατά στην πλατφόρμα 35up. Το high tech αμάξωμα θα διαθέτει υλικά από αλουμίνιο, αλλά και από ανθρακονήματα σε μια προσπάθεια να υπερβεί τους αντιπάλους της, με πρώτη και καλύτερη την E-Class της Mercedes. Η γκάμα θα περιλαμβάνει, ασφαλώς, την έκδοση M5, αλλά και αρκετές υβριδικές. Το παρόν αναμένεται να δώσει και η νέα GT, στις αρχές του 2017.
Σειρά 7: Η πρεμιέρα της αναμένεται να γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2015. Αναμένεται ακόμα πιο προηγμένη σε τεχνολογίες, πιο ελαφριά σε βάρος και ακόμα πιο ικανή σε οδηγικό επίπεδο, ενώ σχεδιαστικά αναμένεται να δανείζεται πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο Vision Future Luxury Concept που είδαμε στην έκθεση του Πεκίνου. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η BMW εξετάζει το ενδεχόμενο η γκάμα να διαθέτει και έκδοση Μ σε μια προσπάθεια να αντιπαρατεθεί με την Mercedes S-Class AMG.
Z4: Η πολυαναμενόμενη νέα Ζ4 θα παρουσιαστεί το 2018 και θα εξελιχθεί, όπως είχαμε αναλύσει σε παλαιότερες αναρτήσεις μας, σε συνεργασία με την Toyota. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως είναι πολύ πιθανό η νέα Ζ4 να είναι τετρακίνητη και μάλιστα υβριδική.
Χ3: Η νέα Χ3 θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 και μάλλον θα διατίθεται και σε υβριδική έκδοση.
Χ7: Πρόκειται για το νέο 7θέσιο crossover της βαυαρικής εταιρείας, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της στην Β. Καρολίνα των ΗΠΑ. Ο χρόνος παρουσίασής της προσδιορίζεται στα τέλη του 2017 ή το αργότερο στις αρχές του 2018.
Πηγή: 4troxoi.gr