Η επόμενη γενιά του Mazda MX-5 θα κρατήσει την πίσω κίνηση με την πλατφόρμα να έχει μελετηθεί και σχεδιαστεί από την αρχή, αφού επιπροσθέτως θα εξοπλίζεται με τεχνολογίες SkyActiv.
Σύμφωνα με πληροφορίες υψηλόβαθμου στελέχους του μηχανολογικού τμήματος της Mazda, το πισωκίνητο διθέσιο μοντέλο θα εφοδιάζεται με έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.500 κ.εκ. εμπνευσμένο από τον SkyActiv G κινητήρα που χρησιμοποιεί το Mazda3 και αποδίδει 100 ίππους και 150 Nm ροπής.
Επίσης, για τη νέα γενιά του roadster δεν αποκλείεται να χρησιμοποιηθεί και ένα 2λιτρο πιο ισχυρό μοτέρ ίδιας τεχνολογίας, που θα προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Επιπλέον, η πλατφόρμα, που θα κατασκευάσει η Mazda, θα βασιστεί και το νέο roadster της Alfa Romeo, ωστόσο σχεδιαστικά τα δύο μοντέλα θα διαφέρουν μιας και η κάθε εταιρεία θα διαλέξει τη δική της γλώσσα σχεδιασμού.
Στην περίπτωση του ιαπωνικού μοντέλου θα εφαρμοστεί η σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo, ενώ το βάρος του θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα (1.000 κιλά).
Τέλος, η ιαπωνική εταιρεία υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση έως και 30% χάρη στις νέες τεχνολογίες που θα εξοπλίζεται και πρόκειται να παρουσιαστεί μέσα στο 2015.
Η παρακάτω ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα αποκαλύπτει ένα πολύ πιο δυναμικό roadster με στενόμακρους προβολείς και αρκετά «φουσκωμένα» φτερά, για το νέας γενιάς Mazda MX-5…
Το σημερινό Mazda MX-5…
Πηγή: autotriti.gr