Ήταν το 1964 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης όταν η Ferrari παρουσίασε τη νέα ναυαρχίδα της, ένα τρομερό κουπέ 400 αλόγων που άγγιζε τα 280 χλμ/ώρα.
Την είπαν 500 Superfast Coupe, είχε κάτω από το καπό έναν θηριώδη και 5λιτρο V12 και απευθυνόταν αποκλειστικά σε διασημότητες και γαλαζοαίματους.
Μόνο ένας εξαιρετικά πλούσιος θα μπορούσε εξάλλου να την αποκτήσει, καθώς βγήκε και σε περιορισμένο αριθμό μονάδων. Μόλις 36 σε μια περίοδο 2 ετών.
To μεγάλο στολίδι της Ferrari είχε στιλπνές γραμμές από τα χεράκια του Pininfarina και προοριζόταν από την πρώτη στιγμή να γίνει κλασικό. Ένα κλασικό ποίημα της σπορ αυτοκίνησης. Αλλά και ορόσημο για την εποχή. Ό,τι έβγαινε έκτοτε, έπρεπε να αναμετρηθεί μαζί της.
Μια τέτοια σπανιότατη και δαφνοστεφανωμένη Ferrari, το Νο 11 από τα 36, θα βγει σε online δημοπρασία τον Αύγουστο από τον οίκο RM Sotheby’s, θυμίζοντας ξανά αυτόν τον αδιανόητο συνδυασμό απαράμιλλων επιδόσεων και βασιλικής πολυτέλειας που σήμαινε κάποτε μια Ferrari.
Ο οίκος την εκτιμά στα 2,2 εκατ. ευρώ…