Μπορεί ο κορονοϊός να έχει προκαλέσει… ανησυχητικά συμπτώματα και στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά αυτό δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις.
Όπως συμβαίνει και με τις οικονομικές κρίσεις, που κάποιοι βγαίνουν πιο «ατσαλωμένοι» – και στις τσέπες τους – την ώρα οι περισσότεροι νιώθουν τις συνέπειες άμεσα στη ζωή τους, έτσι και τώρα κάποιες μάρκες βγαίνουν… στον αφρό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Ferrari, της οποίας οι παραγγελίες ανέρχονται στο υψηλότερο επίπεδό τους, παρά την παγκόσμια κρίση που έχει προκαλέσει ο ιός, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα ανέφερε ο επικεφαλής της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τα πέντε νέα μοντέλα που παρουσίασε η Scuderia το 2019 «τα έχει υποδεχθεί με ενθουσιασμό η αγορά» και «στηρίζουν το χαρτοφυλάκιο παραγγελιών μας για το 2020, το οποίο είναι πιο ισχυρό από ποτέ», δήλωσε ο Λούις Καμιλέρι, ενώπιον της γενικής συνέλευσης των μετόχων στο Άμστερνταμ.
«Κανείς δεν γνωρίζει πότε θα λήξει» η έκτακτη κατάσταση που συνδέεται με τον κορονοϊό, «όμως το σημαντικό είναι να είμαστε έτοιμοι και η Ferrari είναι έτοιμη για την επανεκκίνηση» της παραγωγής, συμπλήρωσε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Μάλιστα, υπογράμμισε ότι «τα αποτελέσματα ρεκόρ του 2019 έβαλαν τον όμιλο σε θέση να αντιμετωπίσει το μέλλον».
Ο όμιλος αναμένεται να δημοσιεύει τα αποτελέσματα τριμήνου στις 4 Μαΐου. Αυτήν την ημέρα ενδέχεται να ξεκινήσει εκ νέου η παραγωγή στο εργοστάσιο του Μαρανέλο (στην περιφέρεια Εμίλια Ρομάνια), εφόσον δώσουν το «πράσινο φως» οι ιταλικές Αρχές.
Ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν, κληρονόμος της οικογένειας Ανιέλι, υπογράμμισε ότι προτεραιότητα του ομίλου είναι η ασφάλεια του προσωπικού. Σε συνεργασία με την περιφέρεια, τις συνδικαλιστικές ενώσεις και τους επιστήμονες, η αυτοκινητοβιομηχανία εκπόνησε το σχέδιο «Back on Track» για τη σταδιακή επαναλειτουργία και με ασφάλεια της μονάδας του Μαρανέλο.
Εν αναμονή, η Ferrari επιδόθηκε στην παραγωγή βαλβίδων για αναπνευστήρες, συμμετέχοντας κι εκείνη στη συλλογική προσπάθεια της μάχης κατά της πανδημίας.