Είναι πιθανότατα το γρηγορότερο τετραθέσιο του κόσμου, άλλη μια έξαλλη δημιουργία της σουηδικής φίρμας για να τη χαίρονται και 3 φίλοι του οδηγού κάθε φορά.
Είναι πράγματι το πρώτο τετραθέσιο της Koenigsegg και ο κατασκευαστής αρέσκεται να το αποκαλεί mega-GT. Για όλους τους υπόλοιπους, είναι απλώς το Gemera.
Τι κάνει; Φιλοξενεί άνετα 4 ενήλικες και έχει επαρκή χώρο και για τα μπαγκάζια τους.
Είναι ουσιαστικά υβριδικής τεχνολογίας και, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, «έχει καλύτερες επιδόσεις από τα περισσότερα διθέσια megacars, τόσο εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικά».
Η συνολική ιπποδύναμη των 1.700 αλόγων (1.268 kilowatts) και αυτά τα σχεδόν 2.600 pound-feet ροπής (3.500 Newton-meters) τού χαρίζουν επιτάχυνση ως τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, φτάνοντάς το σε τελικές ταχύτητες τουλάχιστον 400 χλμ/ώρα. Τις οποίες πιάνει σε «χρόνο-ρεκόρ».
«Μικρό Φιλικό Γίγαντα» αποκαλεί η Koenigsegg αυτόν τον μικρό 2λιτρο κινητήρα με τα διπλά τούρμπο και τα 600 άλογα, ο οποίος υποστηρίζεται και από 3 ηλεκτρικά μοτέρ (δύο στους πίσω τροχούς και ένα στον μπροστινό άξονα). Τα οποία του δίνουν αυτονομία 50 χιλιομέτρων όταν δουλεύει μόνο ηλεκτρικά.
Και μιας και πρόκειται για… σεντάν, έχει θερμαινόμενα καθίσματα, οθόνες αφής μπρος και πίσω, ασύρματους φορτιστές κινητών, σύνδεση Wi-Fi, κλιματισμό 3 ζωνών, ηχοσύστημα με 11 ηχεία, ακόμα και θερμαινόμενες ποτηροθήκες!
Τιμή δεν ξέρουμε ακόμα για το τετραθέσιο hypercar που θα βγει σε 300 κομμάτια, κανείς δεν περιμένει πάντως να είναι προσιτό…