Τριακόσιοι ίπποι, 380 Nm ροπής, τετρακίνηση 4Motion, 0-100 km/h σε 5,3 sec (4,9 με το 6άρι DSG) και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Αυτά είναι τα προσόντα του νέου κορυφαίου Golf με το λογότυπο «R» που κάνουν το GTI να δείχνει «αρνάκι», παρά τη διακριτική σπορ εικόνα!
Βάση μπορεί να είναι ο 2λιτρος TSI του Golf GTI, ωστόσο οι μηχανικοί της Volkswagen φρόντισαν κατάλληλα το τούρμπο, την κυλινδροκεφαλή, τις βαλβίδες εξαγωγής, τα πιστόνια, το σύστημα ψεκασμού βεζίνης, τα έδρανα και τα ελατήρια των βαλβίδων και κατάφεραν να ανεβάσουν την ισχύ στους 300 ίππους, 35 περισσότερους από το προηγούμενο Golf R.
Και όχι μόνον, αφού ταυτόχρονα μείωσαν αισθητά την κατανάλωση (6,9-7,1 lt/100 km) και τις εκπομπές CO2 (159 g/km)!
Νέο είναι και το σύστημα τετρακίνησης, που δεν είναι άλλο από το Haldex 5ης γενιάς που θεωρητικά μπορεί να στείλει έως και το 100% της ροπής στον πίσω άξονα.
Εννοείται πως ανάλογη φροντίδα δέχτηκε το πλαίσιο, με χαμηλότερη ανάρτηση κατά 5 mm συγκριτικά με το GTI.
Εσωτερικά, τα μπάκετ έχουν υφασμάτινη επένδυση στο κέντρο και Alcantara στα πλαϊνά, ενώ τα όργανα είναι ειδικής σχεδίασης για το R.
Πηγή: gocar.gr