Η BMW μετά το i3 στην έκθεση της Φρανκφούρτης την ερχόμενη εβδομάδα θα φέρει και το μοντέλο παραγωγής του νέου υβριδικού plug-in coupe της, το i8, οι πρώτες εικόνες του οποίου δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Εξωτερικά λοιπόν, «κλέβουν την παράσταση» οι ευμεγέθεις ζάντες αλουμινίου κι οι δύο πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.
Όσον αφορά το design, η «χυτή γλυπτική» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει κάνει το θαύμα της, δείχνοντας το νέο μοντέλο εντυπωσιακό, αλλά όχι ιδιαίτερα φουτουριστικό.
Κάτω από το καπό τώρα, εδρεύει ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο, το οποίο αποτελείται από έναν 1.500άρη διπλό turbo κινητήρα βενζίνης, που παράγει 231 ίππους και 320 Nm ροπής, μεταφέροντας την κίνηση στον πίσω άξονα κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ 131 ίππων και 250 Nm ροπής, που μεταδίδει την κίνηση, μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, στους μπροστινούς τροχούς.
Συνδυαστικά λοιπόν, το i8 μπορεί να αποδώσει 362 άλογα και 570 Nm ροπής, ενώ το αμάξωμα των 1.490 κιλών απαιτεί 4,5 δλ. περίπου για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Επιπλέον, η τελική του φτάνει στα 250 χλμ./ώρα (με ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας), τη στιγμή που η κατανάλωσή του βρίσκεται στα μόλις 2,5 λτ./100 χλμ. κι οι εκπομπές ρύπων στα 59 γρ./χλμ.
Σημειωτέον, ότι με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία είναι σε θέση να αναπτύξει ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και θα διαθέτει αυτονομία κίνησης 35 χλμ. με επαναφόρτιση από μια απλή οικιακή πρίζα, ή το δίκτυο φόρτισης.
Παράλληλα, στο εσωτερικό του 2+2 σπορ μοντέλου θα επικρατεί η φιλοσοφία του LifeDrive, όπως και στο i3, με ανακυκλωμένα και «φιλικά» προς το περιβάλλον υλικά να κυριαρχούν.
Τέλος, το λανσάρισμά του δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αλλά προβλέπεται, σύμφωνα με πληροφορίες να γίνει προς το τέλος του έτους, ενώ η τιμή του εκτιμάται στα περίπου 150.000 ευρώ.
Πηγή: autotriti.gr