Το ντεμπούτο του νέου Mazda 3 ορίστηκε για την επερχόμενη φθινοπωρινή έκθεση, όπου το μοντέλο, όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά, θα «πάει από την γραμμή παραγωγής στο περίπτερο της εταιρείας στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης».
Ειδικότερα, η ιαπωνική φίρμα θα «επιδείξει» τη νέα σχεδιαστική γλώσσα KODO, που έκλεψε τις εντυπώσεις, χάρη στην καλαίσθητη όσο και επιθετική του σχεδίαση, τόσο στη hatchback, όσο και στη sedan έκδοση.
Επίσης, σημαντικοί είναι κι οι κινητήρες τεχνολογίας SKYACTIV, που θα τροφοδοτούν το νέο μοντέλο, όπως ο 1,5 λτ. κινητήρας βενζίνης, που αποδίδει 100 ίππους και 150 Nm ροπής, ενώ θα ακολουθεί κι ο 2,0 λτ. με 120 ίππους και 210 Nm ροπής (ή 165 ίππους στη δεύτερη έκδοση του).
Εξάλλου, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες του διεθνούς Τύπου, η Mazda σχεδιάζει να επαναφέρει τον «περιστροφικό» κινητήρα του RX-8, που είχε σταματήσει να παράγει το 2012.
Ο πετρελαιοκινητήρας αυτός διέθετε μεγαλύτερη ροπή και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, κάτι που η ιαπωνική εταιρεία θα επιδιώξει να βελτιώσει περαιτέρω, ώστε να τροφοδοτήσει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο της, χωρίς να διευκρινίζεται κάτι επιπλέον.
Μάλιστα, τον εν λόγω κινητήρα θα τον ονομάσει 16Χ και θα «ροπιάζει» από τις χαμηλές στροφές, αυξάνοντας την απόδοση και μειώνοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CΟ2.
Τέλος, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το Mazda 3 θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις αγορές τον Οκτώβριο.
Πηγή: autotriti.gr