Η νέα BMW X5, η οποία παρουσιάστηκε επίσημα πριν από περίπου 3 μήνες, έκανε την πρώτη εμφάνισή της -με «σάρκα και οστά»- στην γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Spartanburg στην Αμερική.
Η πρώτη -ολοκαίνουρια- BMW X5 πέρασε την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Spartanburg στη νότια Carolina της Αμερικής. Πρόκειται για μια X5 M50d που κατασκευάστηκε για μια ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία, ώστε να «εξάψει το ενδιαφέρον και να ανεβάσει τις ταξινομήσεις» για το ανανεωμένο SUV της βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Μάλιστα, για να τραβήξει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον, η παραγγελία ανέφερε για μια λευκοασημί X5 με εντυπωσιακό λευκό δέρμα στο εσωτερικό της.
Να θυμίσουμε οτι η νέα BMW X5 διακρίνεται από το δυναμικό του «κουστούμι» με το μυώδες αμάξωμα, καθώς και τα νέα φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι δανεισμένα από τα ανανεωμένα του «αδέρφια». Επίσης, ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει νέα πακέτα εξατομίκευσης, ως προς τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό, που είναι τα Design Pure Experience, Design Pure Excellence και φυσικά το πακέτο M Sport.
Στο εσωτερικό του νέου μοντέλου υπάρχουν καλύτερης ποιότητας υλικά από την προηγούμενη γενιά, καθώς και αναβαθμισμένο ως προς τη σχεδίαση. Ακόμα, το εσωτερικό φωτίζεται απαλά από τα LED, ενώ στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται το σύστημα iDrive της BMW. Λόγω της αύξησης των διαστάσεων του μοντέλου, μεγάλωσε ταυτόχρονα και ο χώρος αποσκευών, φτάνοντας συνολικά τον όγκο των 1.870 λίτρων.
Κατά το λανσάρισμα, η νέα BMW X5 θα διατίθεται σε 3 διαφορετικά μηχανικά σύνολα, όπου στην κορυφή κατατάσσεται η X5 xDrive50i κι εφοδιάζεται με έναν διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 4,4 λτ. με 450 ίππους και 650 Nm ροπής. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5 δλ., η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση φτάνει τα 10,4 λτ./ 100 χλμ. Ο δεύτερος κινητήρας και πιο οικονομικός, είναι ένας 3λιτρος πετρελαιοκινητήρας με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 258 ίππους και 560 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,9 δλ. με την κατανάλωση να αγγίζει τα 6,2 λτ./ 100 χλμ. Τέλος, η Χ5 Μ50d εφοδιάζεται με έναν 3λιτρο και 3 τούρμπο κινητήρα, που αποδίδει 381 ίππους και 740 Nm ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα τα φτάνει από στάση σε μόλις 5,3 δλ. και η μέση κατανάλωση είναι στα 6,7 λτ,./100 χλμ.
Για την ιστορία, αξίζει να αναφερθεί οτι η τελευταία δεύτερης γενιάς Χ5 (Ε70) κατασκευάστηκε στις 28 Ιουνίου και είναι μια ασημί Χ5 xDrive50i με την προσθήκη του Μ sport πακέτου αναβάθμισης και με δερμάτινο σαλόνι. Το πιθανότερο είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα το κρατήσει η αυτοκινητοβιομηχανία για να το εκθέσει στο μουσείο της BMW, που βρίσκεται στο Μόναχο.
Πηγή: autotriti.gr