Ford Indigo Concept το είπανε και ήρθε για να κάνει αυτό που κάνουν συνήθως τα πειραματικά οχήματα, να αψηφήσουν κάθε έννοια μέτρου και λογικής!
Ένα αδιανόητα γρήγορο και ανοιχτό αγωνιστικό με πραγματικές καινοτομίες για την πίστα και άλλες απλώς και μόνο για το θεατράλε της υπόθεσης.
Όπως οι α λα Lambo πόρτες!
Μόλις 3 πρωτότυπα κατασκεύασε η Ford Advanced Vehicle Technology και δεν παρέλειψε να τα εφοδιάσει με έναν κτηνώδη V12 των 435 αλόγων. Κινητήρα βέβαια είχε μόνο το ένα, κι έτσι η Ford φρόντισε να πουλήσει τα άλλα δύο σε ιδιώτες εδώ και 20 χρόνια.
Αντλούσε φυσικά την έμπνευσή του από τα αγωνιστικά του Indy και της Formula 1, συνδυάζοντας τις καλύτερες διαθέσιμες τεχνολογίες της εποχής.
Ώστε να φτιαχτεί κάτι, μια οδηγική εμπειρία εν προκειμένω, που δεν είχε ξαναδεί ο κόσμος. Για τον δρόμο το προόριζε μάλιστα η Ford, κάνοντας προφανώς τους νομοθέτες να τραβούν τα μαλλιά τους.
Μονοκόκ σασί, στα πρότυπα του Indy Car και με συνεργασία της βρετανικής Reynard Racing Cars, ανθρακόνημα και μια σειρά συνθετικών υλικών που ήταν πρωτοποριακά στην εποχή. Και παραμένουν έτσι, καθώς τα μελετούν ακόμα οι αυτοκινητοβιομηχανίες, παρά τις 2 δεκαετίες που έχουν περάσει.
Καινοτόμες ήταν και οι αναρτήσεις μπρος και πίσω, ειδική παραγγελία στη Reynard, σαν αυτές που έφτιαχνε για τους πρωταθλητές του Indy.
Όσο για τον 6λιτρο κινητήρα που ανέπτυξε η Core & Advanced Powertrain Engineering της Ford, τον περιόρισαν απλώς στα επιτρεπτά όρια εκπομπής ρύπων. Μιας και ήταν για τον δρόμο. Ηλεκτρονικά περιορίστηκε και η τελική, στα 273,6 χλμ/ώρα!
Έξι μήνες χρειάστηκαν για τη μικρή αυτή τρέλα να φτιαχτεί και να μαγέψει, έστω και φευγαλέα, τον κόσμο της σπορ αυτοκίνησης. Κρίμα να ξεχαστεί…