Η Lotus ανακοίνωσε επίσημα ότι θα χρησιμοποιεί κιβώτια και υδραυλικά της Red Bull Technology από το 2011, τα οποία αναμένεται να συνδυάσει με κινητήρες Renault, καθώς τερμάτισε πρόωρα το συμβόλαιό της με την Cosworth.
Στην ανακοίνωση της Cosworth που επιβεβαίωνε το γεγονός τερματισμού του συμβολαίου με τη Lotus ο οποίος ορίστηκε για τα μεσάνυχτα της 30ής Νοεμβρίου, αναφέρεται ότι η ομάδα του Hingham ήταν απογοητευμένη από την αξιοπιστία εξαρτημάτων που δε σχετίζονταν με τον κινητήρα.
Το πρόβλημα όλων των καινούργιων ομάδων φέτος αφορούσε με την αξιοπιστία των υδραυλικών του κιβωτίου που παρέχει η Xtrac, ως πακέτο με τον κινητήρα της Cosworth. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η Lotus στράφηκε προς τη Red Bull Technology για κιβώτια και υδραυλικά ενόψει της σεζόν του 2011. Συνεπώς, με τον κινητήρα της Renault η Lotus και η Red Bull θα χρησιμοποιούν το 2011 το ίδιο κινητήριο σύνολο.
Η Lotus προτίμησε το κιβώτιο της Red Bull Τechnology διότι είναι μικρότερο από αυτό της Renault, αφήνοντας περισσότερο χώρο στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική απόδοση, δεδομένου ότι αυτή η περιοχή θα γίνει ακόμα πιο κρίσιμη με την απαγόρευση των διαχυτών δυο επιπέδων που θα ισχύσει από του χρόνου. Η Lotus αναμένεται να σχεδιάσει το δικό της κέλυφος κιβωτίου που σχετίζεται άμεσα με τη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης, η οποία στη Red Bull διαφέρει από όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια του grid, καθώς παρουσιάζει ελκτικές ράβδους, αντί για ώσης.
Πηγή: 4troxoi.gr