Όπως είχε δηλώσει παλιότερα ο επικεφαλής της Maserati, Harald J. Wester, η ιταλική φίρμα θα σχεδιάσει ένα compact σπορ διθέσιο μοντέλο, για τις «μικρότερες» κατηγορίες.
Μάλιστα τα λόγια αυτά, έρχεται να επιβεβαιώσει σε τωρινές ανακοινώσεις του και ο Giulio Pastore, διευθυντής της εταιρείας στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον οποίο η Maserati μετά την παρουσίαση της νέας GranCabrio και GranTurismo, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν το 2015, θα μπορούσε να ασχοληθεί και με ένα «μικρότερο» αυτοκίνητο.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο sportcar θα είναι ένα αυστηρά διθέσιο και μικρότερο σε μέγεθος από την επόμενη γενιά της GranTurismo (η οποία, με τη σειρά της, θα μειώσει τις διαστάσεις της και θα μετατραπεί σε 2+2 θέσεων τετραθέσιο, προς όφελος του δυναμισμού), ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε cabrio εκδοχή, λίγο αργότερα.
Όπως φαίνεται και στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα, το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δυναμικό και με σχεδίαση που παραπέμπει στα υπόλοιπα μοντέλα της ιταλικής φίρμας.
Όπως και να έχει η επακριβής θέση του νέου μοντέλου στην γκάμα θα ανευρεθεί, το βασικό όμως είναι ότι θα πρόκειται για το πιο σπορ μοντέλο της ιταλικής φίρμας, κατά τον G.Pastore, ο οποίος τόνισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει πλέον ένα supercar στην γκάμα της φίρμας με αφετηρία τη LaFerrari (όπως είχε γίνει στο παρελθόν για τη Maserati MC12, που είχε βασιστεί στη Ferrari Enzo).
Ούτε βέβαια αυτό σημαίνει ότι θα δούμε μια παραλλαγή της Alfa Romeo 4C. Θα πρέπει η Maserati, πάντα κατά τον Pastore, να στηριχθεί εξ ολοκλήρου σε δικά της δεδομένα, δική της σχεδίαση και τεχνογνωσία.
Ανεξαρτήτως των supercar εξελίξεων στη φίρμα, κάτι που σίγουρα αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο και στη μηχανολογική εξέλιξη του νέου sportscar είναι η εμπορική πορεία της νέας Ghibli, καθώς και της Quattroporte.
Άλλωστε, τα νέα των αγορών είναι καλά μιας και οι 6.100 πωλήσεις της Quattroporte μέχρι στιγμής έχουν ξεπεράσει τους στόχους και τις προσδοκίες της εταιρείας.
Πηγή: autotriti.gr