To λανσάρισμά του Nissan Juke έρχεται σχεδόν 10 χρόνια μετά το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς που με το τολμηρό στυλ, που τάραξε τα νερά στην κατηγορία.
Σχεδιασμένο από τις Ευρωπαϊκές ομάδες σχεδιασμού, έρευνας και ανάπτυξης της Nissan στο Paddington, στο Λονδίνο, στο Cranfield και στο Bedfordshire, το 70% της παραγωγής του Juke προορίζεται για τις αγορές της ΕΕ, με τα δύο τρίτα των προμηθευτών της γραμμής παραγωγής να εδρεύουν στην ΕΕ.
Επισκεπτόμενος το εργοστάσιο του Sunderland για να επιβλέψει τα τελικά στάδια προετοιμασίας για την έναρξη της παραγωγής, ο πρόεδρος της Nissan Europe, Gianluca de Ficchy, δήλωσε: Το νέο Juke αντιπροσωπεύει μια επιπλέον επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών στο εργοστάσιο μας στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται για τους Ευρωπαίους αγοραστές.
Εκτός από τις περισσότερες από 5.000 ώρες εκπαίδευσης που έγινε στην ομάδα εξειδικευμένων και έμπειρων τεχνικών του εργοστασίου για να υποστηρίξουν την παραγωγή, το εργοστάσιο δέχθηκε επενδύσεις για την αναβάθμισή του προκειμένου να ανταπεξέλθει επιτυχώς στη νέα σουίτα τεχνολογιών του Juke, όπως και στα υψηλά επίπεδα εσωτερικής και εξωτερικής εξατομίκευσης του μοντέλου.
Στα παραπάνω περιλαμβάνονται περισσότερα από 27 νέα σύνολα μήτρων, τα οποία κόβουν και διαμορφώνουν τον εξαιρετικά υψηλού εφελκυσμού χάλυβα του αυτοκινήτου και τα οποία έχουν εγκατασταθεί στο Press Shop, για να σχηματίσουν το νέο αθλητικό σχεδιασμό του Juke, παρέχοντας ένα εντυπωσιακό αλλά πιο ευρύχωρο αμάξωμα crossover, χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις.
Τέσσερις νέοι θάλαμοι ψεκασμού χρωμάτων έχουν κατασκευαστεί στο Paint Shop για να φιλοξενήσουν την επιλογή των 15 διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών, με βάση και τη διχρωμία του αμαξώματος που πλέον υφίσταται ως επιλογή για τους τυχερούς ιδιοκτήτες.
Το Juke τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο DIG- υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου, που κατασκευάζεται στο Sunderland. Με 117 PS, προσφέρει στον οδηγό του βελτιωμένες επιδόσεις, οικονομία καυσίμου και πολιτισμένη λειτουργία.
Για να υποστηριχθεί η παραγωγή του νέου Juke, θα χρειαστεί επιπλέον προσωπικό για την γραμμή παραγωγής No2 του εργοστασίου. Στο πλαίσιο μιας αναδιάρθρωσης του χρονοδιαγράμματος παραγωγής, το προσωπικό αυτό θα μεταφερθεί από την παραγωγή της Νο1 γραμμής και οι δύο γραμμές θα λειτουργούν σε ένα μοτίβο δύο βαρδιών. Ο συνολικός αριθμός εργαζομένων στο εργοστάσιο θα παραμείνει ο ίδιος.
Οι πρώτες παραδόσεις στις Ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελληνικής, θα πραγματοποιηθούν στα τέλη του τρέχοντος έτους.
Νίκος Τσάδαρης