Ήρθε επιτέλους η ώρα που o 1.600άρης TwinPower της νέας γενιάς των τούρμπο κινητήρων βενζίνης της BMW, μετά τις Σειρές 1 και 3, εφοδίασε και την X1.
Σκοπός αυτής της κίνησης ήταν να κάνει το crossover της γερμανικής φίρμας πιο θελκτικό από φορολογικής άποψης για τα ελληνικά δεδομένα.
Η έκδοση sDrive16i είναι επίσης απαλλαγμένη από το βάρος και το κόστος της αποτελεσματικής σε κάθε περίπτωση τετρακίνησης xDrive, προσφέροντας τούρμπο επιδόσεις σε συνδυασμό με σεμνές απαιτήσεις σε καύσιμο.
Πιο λιτό το εσωτερικό
Στο οδηγοκεντρικό εσωτερικό της X1, η ποιότητα κατασκευής δεν επιδέχεται κριτικής. Τα υλικά, το φινίρισμα και η εργονομία παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα.
Μόνο που η συγκεκριμένη έκδοση δείχνει πιο λιτή και δεν έχει την hi-tech αύρα των μεγαλύτερων, αφού τη θέση του χειριστηρίου i-Drive και της έγχρωμης οθόνης για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό, έχουν πάρει πρακτικές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Κινητήρας- Επιδόσεις: Το τούρμπο δίνει φτερά
Ο 1.600άρης Twin Power με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό βενζίνης αποδίδει κάτι παραπάνω σε σχέση με τις 116i και 316i.
Έτσι, η ιπποδύναμη από τους 136 είναι στους 143 ίππους, με τη ροπή να παραμένει ίδια στα 220 Nm και να αποδίδεται σταθερά από τις 1.400-4.400 σ.α.λ.
Στο δρόμο: Στρίβει με σιγουριά
Οδηγώντας την πισωκίνητη sDrive16i καταλήξαμε για μια ακόμη φορά στο συμπέρασμα πως, η BMW Χ1 είναι το πιο οδηγοκεντρικό crossover με οδική συμπεριφορά που θα ζήλευαν και σπορ μοντέλα.
Καλοστημένη, με τιμόνι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, με γρανιτένιο πλαίσιο και δυναμικά χαρακτηριστικά, η Χ1 σε κάνει να ξεχνάς ότι, είναι πιο ψηλή από το κανονικό. Δεν γέρνει, στρίβει με ακρίβεια και πατάει με τρομερή σιγουριά.
Πηγή: autotriti.gr