Με δισεκατομμύρια emoji να αποστέλλονται καθημερινά περιλαμβάνοντας σχεδόν όλα τα μέσα μεταφοράς (όπως αυτοκίνητα, σκούτερ, σκάφη, διαστημόπλοια και skilift), οι λάτρεις των pickup μοντέλων παρατήρησαν μία παράλειψη: ανάμεσα στα περίπου 3.000 εγκεκριμένα εικονίδια δεν υπάρχει κανένα emoji που να αναπαριστά τα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου είδους.
Για το λόγο αυτό, η Ford αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα για δράση παρουσιάζοντας το πρώτο pickup emoji, μια κίνηση που αποτίνει και φόρο τιμής στο Ranger, το best-seller pickup στην Ευρώπη.
Το 2018, η μάρκα υπέβαλλε πρόταση στο Unicode Consortium (τον οργανισμό που αξιολογεί και εγκρίνει προτάσεις για νέα emoji) προκειμένου να προστεθεί στο μέλλον στα πληκτρολόγια των emoji ένα pickup μοντέλο.
Η σχεδίαση του emoji συνάδει με τις τάσεις της εποχής. «Η ομάδα μας αφιέρωσε πολύ χρόνο ψάχνοντας σε ιστότοπους στους οποίους ανταλλάσσονται μηνύματα, συζητώντας με influencers και παρακολουθώντας τις ροές δεδομένων των social media ώστε να κατανοήσει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας,» δήλωσε ο Craig Metros, design director, Ford Β. Αμερικής. «Ο κόσμος θέλει ένα pickup emoji που να είναι μοντέρνο, στιλάτο, να εκφράζει τις ιδέες τους και να αποτυπώνει τη φιλοσοφία ενός pickup μοντέλου. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα σύγχρονο εικονίδιο που ικανοποιεί όλους τους οπαδούς των συγκεκριμένων μοντέλων.»
Στην περίπτωση που το pickup emoji εγκριθεί στις αρχές του 2020, η σχεδίασή του θα προσαρμοστεί για όλες τις κινητές συσκευές ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών, από επαγγελματίες μέχρι δραστήριες οικογένειες και απλούς λάτρεις των emoji.
Νίκος Τσάδαρης