Μένοντας πιστή στις εξαγγελίες της, η BMW παρουσιάζει Gran Turismo έκδοση και για τη Σειρά 3, φέρνοντας ένα πρακτικό μεσαίο κουπέ κάτω από τη αντίστοιχη έκδοση της «5άρας».

Αισθητή διαφοροποίηση
Παρότι η νέα BMW Σειρά 3 Gran Turismo βασίζεται, ως επί το πλείστον, στη σεντάν Σειρά 3, υπάρχουν πολλές αλλαγές που της δίνουν μια ξεχωριστή παρουσία στη γκάμα των Βαυαρών. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα, η γρίλια μεγαλώνει σε διαστάσεις και αποκτά χρωμιωμένους δακτυλίους για να τονώσει την πολυτέλεια του μοντέλου, ενώ αντίστοιχα ο προφυλακτήρας μεγαλώνει και φέρει νέες επενδύσεις και γραφικά. Στο πλάι, διακρίνεται η μακρύτερη οροφή που πέφτει μέχρι και την πέμπτη πόρτα, ενώ τον κουπέ χαρακτήρα του αυτοκινήτου ενισχύουν τα παράθυρα χωρίς πλαίσια.

Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με το μεγάλο πίσω παρμπρίζ και τα ευμεγέθη φωτιστικά που παραπέμπουν σε αυτά της BMW Σειρά 5 GT. Στο κομμάτι των διαστάσεων τέλος, στη νέα BMW Σειρά 3 GT, μήκος και μεταξόνιο μεγαλώνουν σημαντικά (4.824 χλστ. και 2.920 χλστ. αντίστοιχα), ώστε να αυξηθεί η εσωτερική της ευρυχωρία.

Εσωτερικό: Πολυτέλεια και πρακτικότητα
Το εσωτερικό της νέας BMW Σειρά 3 GT δε διαφοροποιείται από αυτό των σεντάν εκδόσεων του αυτοκινήτου, συνεχίζοντας έτσι να προσφέρει υψηλή ποιότητα κατασκευής και «σοβαρές» γραμμές σχεδίασης. Ουσιαστικά, οι περισσότερες αλλαγές έχουν να κάνουν με το κομμάτι των χώρων και της πρακτικότητας, δύο τομείς δηλαδή που αυξάνονται σημαντικά σε σχέση με ό,τι προσφέρουν οι BMW Σειρά 3 Sedan & Touring (στέισον).


Περισσότερη ευρυχωρία
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις της νέας BMW Σειρά 3 Gran Turismo και ιδίως το σημαντικά αυξημένο μεταξόνιο των 2.920 μέτρων (+110 χλστ.), αυξάνουν σημαντικά την εσωτερική ευρυχωρία του αυτοκινήτου. Έτσι, σύμφωνα και με τη BMW, θα υπάρχουν επιπλέον 70 χλστ. για τα πόδια των επιβατών στο πίσω κάθισμα, ενώ και ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω, λόγω του τραβήγματος της οροφής, αναμένεται να είναι καλύτερος. Στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ, ακόμη και σε σχέση με τη Σειρά 3 Touring, η νέα BMW Σειρά 3 Gran Turismo προσφέρει 25 λίτρα επιπλέον φθάνοντας στα 520 συνολικά. Σημαντικό στοιχείο είναι και το τεράστιο άνοιγμα της πίσω πόρτας που βολεύει ιδιαίτερα στη φόρτωση, αλλά και το πίσω κάθισμα που αναδιπλώνεται σε τρία τμήματα και αυξάνει τη χωρητικότητα έως και τα 1.600 λίτρα.

Κινητήρες-Κιβώτια -Δυναμική γκάμα με 5 επιλογές

Πλήρης παροχών προσφέρεται η γκάμα της νέας BMW Σειρά 3 GT, με μοτέρ τα οποία έρχονται από τις σεντάν εκδόσεις του μοντέλου. Έτσι λοιπόν, στο κομμάτι των diesel θα δούμε δύο εκδόσεις του 2λιτρου TwinPower Turbo κινητήρα με 143 (318d GT) και 184 (320d GT) ίππους. Στους βενζινοκινητήρες, θα έχουμε δύο εκδόσεις του επίσης 2λιτρου TwinPower Turbo κινητήρα της μάρκας, με 184 (320i GT) και 245 (328i GT) ίππους, αλλά και τον 6κύλινδρο 3λιτρο TwinPower Turbo με 306 «άλογα» (335i GT). Όλοι οι κινητήρες αυτοί συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και Σύστημα Auto Start-Stop, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της BMW.

Πηγή: Autotriti.gr