H νέα Corvette Stingray C7 που παρουσιάστηκε στη διεθνή έκθεση του Ντιτρόιτ, τράβηξε τα βλέμματα τόσο για την εμφάνισή της, όσο και για την αναβαθμισμένη ποιότητά, σε σχέση με το παρελθόν.

Η Corvette Stingray C7, αποτελεί την έβδομη κατά σειρά γενιά του αμερικανικού αυτοκινήτου που από το 1953 μέχρι σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της fun club (η ονομασία «Stingray» παραπέμπει στη 2η γενιά του μοντέλου). Το νέο δημιούργημα της Chevrolet ενσωματώνει μια αρκετά ενδιαφέρουσα και επιθετική σχεδίαση, τόσο στο εμπρόσθιο, όσο και στο πίσω μέρος.

Έτσι, την σπορ εικόνα απαρτίζουν στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα LED, o μπροστινός μυώδης προφυλακτήρας, η εισαγωγή αέρα στο επάνω μέρος του καπό, ενώ πίσω, την παράσταση κλέβουν οι 4 απολήξεις του εξάτμισης. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα που δίνει το κουπέ αμάξωμα των 2 θέσεων, είναι αυτό της αφαίρεσης της οροφής που είναι κατασκευασμένη από ίνες ανθρακονήματος.

Ωστόσο, οι υπεύθυνοι της εταιρείας δεν έμειναν μόνο σε αλλαγές που αφορούν στο «image» του αυτοκινήτου, αλλά προχώρησαν και στην υιοθέτηση μιας σειράς καινοτόμων στοιχείων.

Με νέα πλατφόρμα και κινητήρας

Η νέα Corvette Stingray C7 διαθέτει νέο πλαίσιο αλουμινίου το οποίο εξασφαλίζει 57% περισσότερη ακαμψία σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθίσταται, είναι ελαφρύτερο κατά 45 κιλά, ενώ η κατανομή του βάρους είναι σε αναλογία 50-50. Όπως υποστηρίζουν οι υπεύθυνοι της αμερικανικής εταιρείας, τα παραπάνω στοιχεία εγγυώνται την καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά στο πισωκίνητο αμάξωμα.

Νέος, με τη σειρά του, είναι και ο κινητήρας των 6,2 λίτρων με τους 8 κυλίνδρους σε διάταξη «V». Η απόδοσή του αγγίζει τους 450 ίππους και η ροπή τα 610 Nm. Χάρη σε αυτόν, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα.

Ο οδηγός μπορεί να επέμβει μέσω των χειριστηρίων στις παραμέτρους του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες, έχοντας 5 επιλογές, τις Weather, Eco, Tour, Sport and Track. Για παράδειγμα στην επιλογή ECO ο κινητήρας «χρησιμοποιεί» μόνο τους 4 από τους 8 κυλίνδρους, κάτι που συμβαίνει και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει υπό κανονικές συνθήκες.

Όταν ο οδηγός επιλέξει τις λειτουργίες Sport ή Track (κίνηση σε πίστα), μια σειρά από παράμετροι αλλάζουν όπως η απόκριση του γκαζιού, η λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης και του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού κα.

Στον τομέα των κιβωτίων, το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με ένα νέο χειροκίνητο 7 σχέσεων, το οποίο συνδυάζεται με το σύστημα REV MATCH (με το οποίο οι στροφές του κινητήρα κρατούνται σε υψηλά επίπεδα στιγμιαία κατά το κατέβασμα ή ανέβασμα ταχύτητας, όπως ακριβώς συμβαίνει με την τεχνική μύτη-τακούνι), όπως επίσης και με ένα αυτόματο 6 σχέσεων.

Εσωτερικό: Περισσότερο ποιοτικό

Τo εσωτερικό της νέας Corvette Stingray C7 είναι σαφώς αναβαθμισμένο σε σύγκριση με το παρελθόν, καθώς έχουν χρησιμοποιηθεί υψηλότερης ποιότητας υλικά και επενδύσεις αλουμινίου και ανθρακονημάτων. Οι θέσεις, προαιρετικά, κατασκευάζονται από μαγνήσιο, συμβάλλοντας έτσι στη συνολική μείωση του βάρους.

Εντυπωσιακός με τη σειρά του είναι και ο πίνακας οργάνων, αλλά και η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το σύστημα infotainment, με την κωδική ονομασία «MyLink».

Εν κατακλείδι

Η νέα Corvette Stingray C7 εκτός από εντυπωσιακή σχεδίαση -στοιχείο και των παλαιότερων γενιών- έχει επιπλέον και ένα άξιο λόγου τεχνολογικό υπόβαθρο, κάτι που την καθιστά αρκετά ανταγωνιστική στην κατηγορία όπου εντάσσεται.

Πηγή: autotriti.gr