Εκτός από την τεράστια καριέρα του στη Formula 1 με τους δύο παγκόσμιους τίτλους (2005 και 2006), τις 32 νίκες, τις 22 pole position και τους 23 ταχύτερους γύρους, ο Φερνάντο Αλόνσο έχει να υπερηφανεύεται και για το πετυχημένο πέρασμά του από τους αγώνες αυτοκινήτων αντοχής, με αποκορύφωμα τη νίκη τους ως οδηγός της Toyota στις 24 Ώρες του ΛεΜαν το 2018 και τον τίτλο στο αντίστοιχο παγκόσμιο πρωτάθλημα τη σεζόν 2018-19.
Ωστόσο, το πέρασμά του από τον συγκεκριμένο χώρο του motorsport αποδεικνύεται σύντομο, καθώς ο 37χρονος Ισπανός αποφάσισε να σταματήσει και να κάνει… στροφή σε ένα νέο κομμάτι. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, ο Αλόνσο θεωρείται σχεδόν δεδομένο ότι θα πάρει μέρος με το ιαπωνικό εργοστάσιο στο Ράλι Ντακάρ 2000, συνεχίζοντας την παράδοση των μεγάλων οδηγών από τη χώρα του, όντας teammate με τον νικητή του αγώνα το 2009, τον Νοτιοαφρικανό Ζινιέλ ντε Βίλιέ.
«Μου άρεσε που ήμουν μέρος της Toyota Gazoo Racing, αλλά το κεφάλαιο αυτό έκλεισε για μένα. Το να κερδίσω στις 24 Ώρες του ΛεΜαν ήταν μια από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου. Πάντα θα θυμάμαι την περσινή νίκη. Τώρα είναι ώρα να επικεντρωθώ στις καινούριες προκλήσεις και παρουσιάζονται μπροστά μου πολλές ενδιαφέρουσες ευκαιρίες», τόνισε ο Ισπανός οδηγός.
Τη θέση του Αλόνσο στην ιαπωνική ομάδα θα πάρει ο Νεοζηλανδός, Μπρέντον Χάρτλεϊ, ο οποίος την προηγούμενη σεζόν αγωνίστηκε με την Toro Rosso στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.