Maserati Bora την είπαν και ήταν ένα μοντέλο-σταθμός για τον ιταλό κατασκευαστή, λανσάροντας μια σειρά από τολμηρές πρωτιές για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Κτηνώδες στα χρόνια του, το GT του 1973 βγήκε με έναν V8 4,7 λίτρων, αν και το συγκεκριμένο είχε απευθείας προορισμό την αμερικανική αγορά, φορώντας έτσι έναν ακόμα μεγαλύτερο κινητήρα 4,9 λίτρων.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά λίγη σημασία έχουν όμως, καθώς μιλάμε για την επιτομή του μυθικού ιταλικού design της δεκαετίας του 1970 με τις τολμηρές γραμμές και τις απαράμιλλες καμπύλες.
Δημιουργία του εξίσου μυθικού Giorgetto Giugiaro της ItalDesign, η Bora παραμένει μια αποθέωση της αισθητικής μαγείας που μόνο οι τέσσερις τροχοί μπορούν να χαρίσουν.
Πλήρες αναπαλαιωμένη, μέχρι και το εργοστασιακό σαμπανιζέ καφέ της Maserati έχει, για μια αυθεντική δόση αυτοκινητιστικής μαγείας του παρελθόντος.
Το σπάνιο σήμερα supercar μιας άλλης ένδοξης εποχής, που κυκλοφόρησε σε μόλις 275 κομμάτια, αναπαλαιώθηκε πλήρως το 1989 με τις ευλογίες της ίδιας της Maserati και είναι έτοιμο να οργώσει και πάλι τους δρόμους.
Πωλείται από την Prins Classics έναντι 245.500…