Η νέα παγκόσμια, στρατηγική συνεργασία της PSA Peugeot Citroen και General Motors, προχωράει με γοργούς ρυθμούς.
Πρόσφατα ανακοινώθηκε η πρόθεση να αναπτύξουν από κοινού τουλάχιστον 4 κοινές πλατφόρμες.
Η πλατφόρμα με τη μεγαλύτερη σημασία για την αγορά είναι αναμφίβολα η «αναβαθμισμένη, χαμηλών CO2 εκπομπών, μικρών οχημάτων πλατφόρμα που θα αξιοποιηθεί από την επόμενη γενιά οχημάτων των Opel και PSA, στην Ευρώπη και άλλες περιοχές».
Στην κατηγορία αυτή, σήμερα έχουμε το Agila, το C1, αλλά και το 107.
Η Peugeot και η Citroen, τον προηγούμενο χρόνο αποκάλυψαν τις ανανεωμένες εκδόσεις των 107 και C1, αντίστοιχα. Αυτά τα δύο κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής με το «αδελφό» μοντέλο Toyota Aygo.
Παρά την επιτυχία που εξακολουθούν να σημειώνουν, και τα δύο είναι χρονολογούνται από το 2005. Επιπλέον, με ορισμένα μηχανική σύνολα εκπέμπουν περισσότερα από 100 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Από την άλλη, η GM θα πρέπει να εργαστεί στην αντικατάσταση του Opel Agila που ουσιαστικά πρόκειται για ένα «αντίγραφο» του Suzuki Splash του 2008.