Δυσκόλεψαν τα πράγματα στο στρατόπεδο της Mercedes με το νέο 3κύλινδρο των Βαυαρών της BMW και βάζουν εμπρός για τα δικά τους downsized μοτέρ.
Οι πληροφορίες θέλουν τη νέα γενιά κινητήρων να εξελίσσεται από κοινού με τη Renault, υιοθετώντας όμως τετρακύλινδρη αρχιτεκτονική, αφήνοντας τις εκπτώσεις στους κυλίνδρους για τον ανταγωνισμό.
Οι νέοι κινητήρες κοιτάνε κατάματα το μέσο όρο των 95 gr/km εκπομπών CO2 που έχει για το 2020.
Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για έναν 1.2 lt τετρακύλινδρο και έναν 1.5 λίτρων diesel που θα εξοπλίζουν από το 2014 τις Mercedes A-Class και B-Class, καθώς και μοντέλα της Renault.
Τα ολοένα και αυστηρότερα όρια εκπομπών CO2 είναι ο πονοκέφαλος της Mercedes για τα μεγαλύτερα μοντέλα, που απαρτίζουν μεγάλο ποσοστό της γκάμας της. Οι plug-in υβριδικές διατάξεις βοηθούν σημαντικά στην πτώση του CO2, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται πλέον στη μείωση του βάρους στα νέα μοντέλα.
Στις προκλήσεις και οι νέοι κινητήρες diesel, τεχνολογία BlueTec που αναλαμβάνουν να ενισχύσουν το οικολογικό προφίλ στη γκάμα της Mercedes.
Πηγή: gocar.gr