Μετά την καινούργια Corolla, ήρθε και η σειρά του νέου Auris να παρουσιαστεί επίσημα, μιας και ανεπίσημα είχαν ήδη διαρρεύσει φωτογραφίες και πληροφορίες για το νέο ιαπωνικό μικρομεσαίο hatchback.
Το ντεμπούτο γίνεται στις 27 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2013.
Η γκάμα κινητήρων θα αποτελείται από τους γνωστούς Dual VVT-i βενζίνης 1.33 και 1.6 και τον diesel 1.4 D-4D, ενώ παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις λανσάρεται και η υβριδική με το μοτέρ των 1,8 λίτρων.
Αρχίζοντας από τον 1.33, διατίθεται με Stop & Start και η απόδοσή του έχει μειωθεί ελαφρώς στους 99 ίππους (από 101) και τα 128 Nm ροπής (από 132), αλλά το όφελος στις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση είναι σημαντικό, με τις πρώτες να περιορίζονται στα 125 g/km (από 139) και τη δεύτερη να πέφτει στα 5,4 lt/100 km (από 6,0).
Στην περίπτωση του 1.6 Valvematic, παρότι η απόδοση παρέμεινε ίδια (132 PS και 160 Nm) τόσο η μέση κατανάλωση όσο και οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν στα 5,9 lt/100 km (από 6,5) και τα 138 g/km (από 152) αντίστοιχα.
Ο 1.6 θα διατίθεται είτε με 6άρι χειροκίνητο είτε με αυτόματο CVT Multidrive S. Ο 1.4 D-4D, τέλος, διατίθεται με Stop & Start, αποδίδει 90 PS και 205 Nm, εκπέμπει CO2 99 g/km (από 128) και καίει κατά μέσο όρο 3,9 lt πετρέλαιο ανά 100 km (από 4,8). Το 2014 πάντως αναμένονται νέοι diesel 1.6 και 2.0 σε συνεργασία με τη BMW.
Το νέο Auris είναι ελαφρώς μακρύτερο (+30 mm) και χαμηλότερο (-55 mm) από το προηγούμενο μοντέλο, αναλογίες που σε συνδυασμό με την πιο δυναμική σχεδίαση του δίνουν μια σπορ εμφάνιση.
Οι διαστάσεις του νέου μοντέλου είναι: μήκος 4.275 mm, πλάτος 1.760 mm, ύψος 1.460 mm και μεταξόνιο 2.600 mm, ενώ ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε κατά 6 λίτρα φτάνοντας τα 360.
Εντύπωση κάνει η επιλογή δύο διατάξεων για την πίσω ανάρτηση: ημιάκαμπτος άξονας στα 1.33 και 1.4 D-4D και διπλά ψαλίδια για το 1.6 και το υβριδικό.
Ας σημειωθεί πως, μαζί με το νέο Auris, στο Παρίσι θα δούμε ακόμη τα νέα Auris Tourer και Verso.
Πηγή: gocar.gr