Με την έλευση του υβριδικού Yaris η Toyota μπορεί να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων στην κατηγορία. Τι σημαίνει αυτό όμως για την αγορά;
Σίγουρα το να προσφέρει κανείς περισσότερες επιλογές στους πελάτες του, αποτελεί ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Πόσο μάλλον όταν αυτές χαρακτηρίζονται από ένα προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, που εξυπηρετεί τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις.
Κάπως έτσι, με την έλευση του υβριδικού Yaris, η Toyota μπορεί να υποστηρίξει ότι ολοκλήρωσε τη γκάμα της.
Το νέο Yaris Hybrid εφοδιάζεται με ένα έναν πλήρως ανασχεδιασμένο βενζινοκινητήρα 1.5L και έναν ελαφρύτερο, πιο συμπαγή ηλεκτροκινητήρα, σε σχέση με όσα γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα υβριδικά μοντέλα της εταιρείας. Ο συνδυασμός αυτός, δε, πετυχαίνει βέλτιστη ισορροπία επιδόσεων και κατανάλωσης.
Πιο συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 79 γρ./χλμ. Για μικρές μάλιστα αποστάσεις, με χαμηλές ταχύτητες, μπορεί να κινείται και σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Στην πράξη, το Yaris Hybrid αποδεικνύεται αρκετά ευχάριστο και αποδοτικό, εντός πόλης.
Για όσους τώρα «γράφουν» χιλιόμετρα εκτός πόλης, υπάρχει η εναλλακτική των συμβατικών εκδόσεων, με κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,33 λίτρων, καθώς και ένας πολύ καλός diesel, στα 1,4 λίτρα.
Ο τελευταίος, με 90 ίππους ισχύος και 205 Nm ροπής αποδεικνύεται εξαιρετικός, ασχέτως αν κινείται κανείς σε συνθήκες αυξημένης κίνησης ή στην εθνική.
Χάρη στα παραπάνω, το Toyota Yaris έχει κερδίσει την προτίμηση του κοινού, επιτυγχάνοντας πωλήσεις που θα ζήλευε το σύνολο σχεδόν των αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Ενδιαφέρον μάλιστα παρουσιάζουν και τα στοιχεία που έχει δημοσιοποιήσει η εταιρία, σύμφωνα με τα οποία στο τελευταίο διάστημα, που κυκλοφόρησε το Yaris Hybrid, το 14 % των αγοραστών έχουν στραφεί σε αυτό.
Ένα 35% του κοινού προτιμάει τα βενζινοκίνητα σύνολα, ένα 9% το LPG, ενώ η μερίδα του λέοντος, το 42%, στρέφονται στην πετρελαιοκίνητη έκδοση.
Πηγή: autotriti.gr