Στο πλαίσιο του σχεδίου για «εξηλεκτρισμό» της γκάμας της από το 2021 και μετά, η Infiniti θα αποκαλύψει το νέο πρωτότυπο Project Black S στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάζοντας πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula One, μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα αυτοκίνητο.
Βασισμένο στη σχεδιαστική μελέτη του Infiniti Project Black S του 2017, το νέο υβριδικό ηλεκτρικό πρωτότυπο, απεικονίζει τη δέσμευση της μάρκας για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων υψηλής απόδοσης, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της συμμαχίας των Renault-Nissan-Mitsubishi.
Το Project Black S συνδυάζει διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της μάρκας. Το «σύστημα ανάκτησης ενέργειας» (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής.
Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 420 kW που ισοδυναμεί με 563 hp ή 571ps, ενώ ο συμβατικός κινητήρας VR30 παράγει 298 kW (400hp/405ps). Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/κιλό, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε MGU-K (‘K’ σημαίνει ‘kinetic’) συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα.
Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου ‘H’ για ‘θερμότητα’), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.
Νίκος Τσάδαρης