Έντονες συγκινήσεις και μάχες στα δέκατα του δευτερολέπτου μας επιφύλασσε ο 2ος γύρος του EKO Racing Dirt Games.
Όσοι τυχεροί -και ήταν πολλοί-, βρέθηκαν στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικές επιδόσεις, πλούσιο θέαμα, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται στις λεπτομέρειες.
Με δεδομένο το γεγονός ότι η χάραξη της διαδρομής ήταν πολύ διαφορετική και άγνωστη για τους οδηγούς, είχε ευεργετικά αποτελέσματα σε επίπεδο συναγωνισμού. Την ίδια ώρα, πρόκληση για όλους αποτέλεσε η αλλαγή της χωμάτινης επιφάνειας, με τους χρόνους να ανεβαίνουν προς το τέλος της ημέρας. Απρόοπτα δεν υπήρξαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, γεγονός που δεν κούρασε οδηγούς, αλλά και όσους βρέθηκαν στην πίστα του Διαδρόμιου.
Η μεγάλη μάχη της ημέρας, αλλά και ο κορυφαίος χρόνος, ήρθε από την κατηγορία των 600 κ.εκ. Η πολυπληθέστερη κατηγορία του θεσμού, συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πλέον πέντε διαφορετικές ομάδες διεκδικούν επί ίσοις όροις τη νίκη, που στον 2ο γύρο της διοργάνωσης κατέληξε στα χέρια του Γιώργου Ζυμαρίδη με το SR Kartcross (μαζί με τον καλύτερο χρόνο της ημέρας).
Πονοκέφαλο στο Ζυμαρίδη προκάλεσε ο Άρης «Ιαβέρης» με το Planetcross Kamikaz, ο οποίος και βρέθηκε με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου πίσω από τον νικητή της κατηγορίας. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ακόμα μία νεοσύστατη ομάδα, και μάλιστα στην πρώτη της εμφάνιση στο θεσμό. Ο λόγος για τη χωμάτινη φόρμουλα LA Base της Car Center, που με τον Νώντα Καρανικόλα στα πηδάλια ήταν στη μάχη της κορυφής.
Ο μεγάλος άτυχος στη μάχη των 600 κ.εκ. ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar Xtrem, ο οποίος και δεν κατάφερε να ξεκινήσει τον αγώνα λόγω προβλημάτων στα ηλεκτρικά.
Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., η νίκη ήταν υπόθεση της Speedcar, με τρεις χωμάτινες φόρμουλες της ομάδας να ανεβαίνουν στο βάθρο. Νικητής και ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Χαράλαμπος Γαζετάς, ο οποίος πραγματοποίησε και τον 2ο χρόνο της ημέρας πίσω από τον Γιώργο Ζυμαρίδη. Αρκετά κοντά βρέθηκε και ο Μιχάλης Τακιδέλης, επίσης με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, οδηγώντας εξαιρετικά γρήγορα. Ο Τακιδέλης κέρδισε και το βραβείο “Flat Out Trophy”, το οποίο και απονέμεται στον οδηγό που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας. Στο βάθρο τους ακολούθησε ο Νίκος Αθηναίος, ο οποίος δεν κατάφερε να συνεχίσει το σερί των επιτυχιών του μετά τη νίκη που είχε σημειώσει στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς.
Τέλος, στην Open είχαμε μόλις δύο συμμετοχές, με τον Σπύρο Δεμερτζή οδηγώντας Speedcar, να επικρατεί επί του Κώστα Στεφανή με τη τετρακίνητη φόρμουλα του Car Center. Ο κατά πολλούς κορυφαίος Έλληνας συνοδηγός απόλαυσε την εμπειρία, τίμησε το Dirt Games με την παρουσία του, ενώ τόνισε ότι αν του δοθεί η ευκαιρία θα επιστρέψει.
Στα αυτοκίνητα, πρωταγωνιστής ήταν ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Mitsubishi Lancer EVO X. Ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός ήταν ταχύτερος σε όλα του περάσματα (με εξαίρεση το 3ο που έκαναν ίδιο χρόνο με τον Παναγιώτη Ισμαήλο) και επικράτησε δικαίως, όντας και πρώτος στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ. Πίσω από τον Ρουστέμη, ακολούθησε ο Θωμάς Παπαπάσχος με το Lancer EVO VII, ο οποίος είχε τη δική του μάχη με τον Παναγιώτη Ισμαήλο με το Mitsubishi Lancer EVO IX.
Στις επιμέρους κλάσεις, ο Παναγιώτης Χαϊδάς με το Toyota Yaris συνέχισε το σερί των επιτυχιών του στην κατηγορία έως 1.400 κ.εκ., με τους Χρήστο Καστή (Toyota Corolla) και Δημήτρη Δημητρόπουλο (Toyota Starlet) να τον ακολουθούν.
Την ίδια ώρα ο Γιάννης Καββαδίας με το Peugeot 206 επικράτησε άνετα σε αυτή έως τα 1.600 κ.εκ., με τους Ηλία Καφαντάρη (Toyota Corolla) και Παναγιώτη Σταθόπουλο (VW Polo) να τον ακολουθούν στο βάθρο. Τέλος, η κατηγορία των 2.000 κ.εκ. ήταν υπόθεση δύο οδηγών από την Καλαμάτα, αμφότεροι με BMW E30, με τον Γιώργο Παναγόπουλο να επικρατεί επί του Παναγιώτη Κρεμεζή.
Ο αγώνας, που διοργανώθηκε από την ΑΛΑ Κορινθίας και αποτελούσε μέρος του TRC Challenge, ενώ το επόμενο ραντεβού με το χρονόμετρο για τους οδηγούς έχει οριστεί για το Σαββατοκύριακο 20-21 Οκτωβρίου στην πίστα της Χαλκίδας.
Νίκος Τσάδαρης