Σε μια παράτολμη ενέργεια μάρκετινγκ προχώρησε η Holden στην Αυστραλία. Μια μάρκα με τεράστια παράδοση στη χώρα καθώς μέχρι το 2017 διατηρούσε μονάδες. Στις σχεδόν επτά δεκαετίες (από το 1928) λειτουργίας των εργοστασίων της η Holden Αυστραλίας κατασκεύασε περισσότερα από 7,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Η εταιρεία συνεχίζει να υφίσταται όχι ως κατασκευαστής, αλλά ως εισαγωγέας πλέον, διαθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της κάποια δικά της προϊόντα καθώς και τρία SUV/Crossover.
Η μάρκα, όπως είναι λογικό, έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και αυτό αποτυπώνεται στις πωλήσεις, που παρουσιάζουν πτωτικές τάσεις. Τον περασμένο Μάιο η Holden πούλησε 5.129 αυτοκίνητα, ενώ η Toyota 19.571.
Σε μια προσπάθεια λοιπόν να τονώσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα προϊόντα τους, οι άνθρωποι της Holden προχώρησαν σε μια ακραία κίνηση μάρκετινγκ.
Η νέα καμπάνια «Test Drive Challenge» που «τρέχει» από τις 8 Ιουλίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Αυγούστου, προσφέρει δωροεπιταγή 500 δολαρίων σε όποιον πελάτη πραγματοποιήσει test-drive με ένα από τα μοντέλα της Holden, αλλά αγοράσει τελικά αυτοκίνητο άλλης μάρκας, αλλά της ίδιας κατηγορίας με αυτό που δοκίμασε!
«Είμαστε τόσο σίγουροι ότι θα αγοράσετε ένα Holden μετά τη δοκιμή του, που στοιχηματίζουμε 500 δολάρια! Αυτό σημαίνει ότι αν βρείτε ένα αυτοκίνητο που σας αρέσει περισσότερο και το αγοράσετε, τότε θα σας δώσουμε 500 δολάρια», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της.
Αν για παράδειγμα ενδιαφέρεται κάποιος να αγοράσει ένα διπλοκάμπινο pick-up και δοκιμάσει το Holden Colorado, αλλά τελικά καταλήξει σε ένα από τα Ford Ranger ή Toyota Hilux, τότε η Holden του προσφέρει μια έκπτωση 500 δολαρίων μέχρι τις 31 Αυγούστου. Αρκεί ο ενδιαφερόμενος να έχει συμπληρώσει τη σχετική φόρμα που θα βρει στον ιστότοπο της εταιρείας (Holden.com.au).
«Είναι μια τολμηρή κίνηση, αλλά έχουμε εμπιστοσύνη. Γνωρίζουμε ότι είναι η καλύτερη γκάμα αυτοκινήτων που προσφέρουμε και από άποψη ασφάλειας, τεχνολογίας, εξυπηρέτησης πελατών, αξίας και του φημισμένου οδηγικού πνεύματος της Holden, είμαστε ανίκητοι», αναφέρει ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Holden, Κρίστιαν Ακουιλίνα.
«Η Holden εξελίσσεται, δεν υπάρχει αμφιβολία. Η νέα προϊοντική μας γκάμα είναι φανταστική και προκαλούμε τους νέους αγοραστές να βιώσουν πόσο καλά είναι και να σχηματίσουν τη δική τους γνώμη», προσθέτει.