Μπορεί το καλοκαίρι του 2012 να σήμανε και το τέλος της παραγωγής του RX-8, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει και το τέλος του Wankel (Renesis για τη Mazda).
Απλώς, μέχρι σήμερα πιστεύαμε πως η νέα γενιά του περιστροφικού κινητήρα της Mazda θα κινούσε κάποιο καινούργιο πισωκίνητο κουπέ.
Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος της Mazda, Takashi Yamanouchi στην ιαπωνική εφημερίδα Nikkei, περιστροφικό κινητήρα θα χρησιμοποιεί και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ετοιμάζει η εταιρεία για το 2013.
Η τεχνολογία του Mazda EV ακολουθεί τη φιλοσοφία των Opel Ampera και Chevrolet Volt και θα έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα αναλαμβάνει να παράγει ρεύμα για να τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, όταν αδειάσει η μπαταρία.
Με αυτό τον τρόπο αντιμετωπίζεται η περιορισμένη αυτονομία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων όπως τα Nissan Leaf και Mitsubishi i-MiEV.
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο Yamanouchi, ο περιστροφικός κινητήρας του Mazda EV θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω υδρογόνου.
Τα πλεονεκτήματα του περιστροφικού κινητήρα είναι οι μικρές διαστάσεις και η υψηλή απόδοση, στοιχεία που θεωρητικά τον καθιστούν ιδανικό για τέτοια εφαρμογή.
Πηγή: gocar.gr