Το συμβόλαιό του Rossi με τη Ducati Corse λήγει τον Δεκέμβριο του 2012 και ήδη όλοι αναρωτιούνται φανερά πώς θα μπορέσει να ξαναδώσει ο ιταλός σουπερστάρ ώθηση στην καριέρα του, μετά την καταστροφική κόκκινη διετία.
Περιέργως πώς ήταν ο αντιπαθητικός αντίπαλος του Rossi, o Jorge Lorenzo που άνοιξε την κερκόπορτα της υποτιθέμενης επιστροφής του Rossi στην Yamaha.
Ο ισπανός πρωταθλητής του 2010, όταν ρωτήθηκε αν θα εναντιωθεί σε ενδεχόμενη επιστροφή του πρώην συναθλητή του. «Δεν θα με πείραζε καθόλου. Εργάζομαι για την Yamaha και αν είχαμε άλλον έναν γρήγορο αναβάτη στην ομάδα (και εγώ που νόμιζα ότι ο Ben Spies οδηγεί ακόμα για την Yamaha…), αυτό θα βελτίωνε τις συνολικές μας πιθανότητες για επιτυχία».
Βέβαια ο Lorenzo ξέρει ακριβώς τί ποθούν να ακούσουν οι δημοσιογράφοι, ενόψει της αλλαγής των συμβολαίων των οδηγών: τροφή για τα τερατολογικά ρεπορτάζ τους. Και άρα δεν είναι ανάγκη να πάρουμε τα λόγια του σοβαρά.
Ωστόσο στην ίδια περίοδο έρχονται κάποιες φράσεις του Lin Jarvis, αφεντικού της Ομάδας Yamaha που φωτίζουν λίγο διαφορετικά την απάντηση του Jorge. Σε συνέντευξή του προς τον έγκριτο ισπανό δημοσιογράφο Mela Chércoles της ισπανικής αθλητικής εφημερίδας AS.es, ο Jarvis ακούγεται σαν να έχει μαλακώσει την αυστηρά αντίθετη θέση του προς την όποια επιστροφή του Rossi.
Ο Jarvis είχε τον Rossi στην Yamaha επί εφτά χρόνια και τώρα, αναφερόμενος στα καταστροφικά αποτελέσματα του Ιταλού με την Ducati, είπε: «Δεν μπορώ εύκολα να δικαιολογήσω το τι συμβαίνει, έχω την αίσθηση πως έχει χάσει την εμπιστοσύνη του στη μοτοσυκλέτα. Ο Valentino είναι ένας εξαιρετικός αναβάτης και γνωρίζει πώς να βελτιώνει και να εξελίσσει μια μοτοσυκλέτα. Επιπλέον είναι τελειομανής ως τη μικρότερη λεπτομέρεια. Οπότε αν δεν είναι ικανοποιημένος με κάτι, δεν μπορεί να αποδώσει το καλύτερο…»
Θυμίζουμε ότι μετά τον αγώνα στο Κατάρ, θέριεψε η φήμη πως ο Rossi έψαχνε τρόπο να φύγει από την Ducati, για να επιστρέψει στην Yamaha μέσω μιας δικής του δορυφορικής ομάδας με χορηγό τη Coca Cola (η οποία παρεμπιπτόντως ενδιαφέρεται να αποκτήσει την Monster Energy).
«Πάντως αν συνεχίσει έτσι, δεν θα είναι καλό ούτε για τον ίδιο, ούτε για τη Ducati, ούτε για το άθλημα», συνέχισε ο Jarvis. «Δεν τον έχω υπολογίσει για του χρόνου. Έχουμε δύο αναβάτες στην εργοστασιακή ομάδα και δύο στη δορυφορική. Η Tech3 έχει στη διάθεσή της δύο μοτοσυκλέτες για του χρόνου, οπότε η κατάσταση είναι δύσκολη, όπως καταλαβαίνετε».
«Αν θα ενδιαφερόμασταν για την επιστροφή του; Δεν κλείνω την πόρτα, αλλά το σενάριο είναι πραγματικά πολύ απίθανο. Αυτό που προέχει για τον Valentino είναι να τιμήσει το συμβόλαιό του με τη Ducati. Η σεζόν έχει μόλις αρχίσει και υπάρχει πολύς χρόνος ακόμα μέχρι να ληφθούν οι σοβαρές αποφάσεις».
Τα τελευταία δύο χρόνια μετά την αποχώρηση του Vale η Yamaha δεν έχει καταφέρει να βρει χορηγό τίτλου, ενώ αντίθετα ο Rossi παρά τα μέτρια αποτελέσματα παραμένει αγαπητός στον κόσμο και όπου εμφανίζεται μαγνητίζει τα πλήθη.
Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό του μύθου Rossi που κανένας μάνατζερ δεν θα ήθελε να χαθεί, καθώς προσφέρει εξασφάλιση για την οικονομική επιτυχία της κάθε προσπάθειας.
Δίκιο έχει ο Jarvis, δίκιο όμως έχουμε και εμείς που θέλουμε τον πολύ-πρωταθλητή στα καλύτερά του, αντί να περιφέρεται απλά μέσα στην πίστα, περιμένοντας τη σημαία τερματισμού σε κάθε αγώνα…