Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε επίσημα το νέο της τετρακίνητο όχημα ελεύθερου χρόνου με τον κωδικό 4008, που σίγουρα διαθέτει τη δική του ιδιαίτερη ταυτότητα.
Στιλ και φινέτσα
Το μοντέλο δείχνει ιδιαίτερα κομψό και αρκούντως δυναμικό ενσωματώνοντας πολλά στοιχεία, από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot. Έτσι καταφέρνει να κερδίζει τα βλέμματα.
Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος του νέου Peugeot 4008 φθάνει τα 4,34 μέτρα, το πλάτος το 1.768 μ. και το ύψος τo 1,625 μ. Με σκοπό να μην επικαλύψει το δικίνητο crossover 3008, το 4008 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μόνο με τετρακίνηση.
H εικόνα στο ευρύχωρο, πρακτικό και ποιοτικό εσωτερικό είναι ευχάριστη, με την μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα και την μικρότερη στον πίνακα οργάνων να τραβούν την προσοχή.
Το νέο Peugeot 4008 θα είναι διαθέσιμο στην αγορά μέσα στο καλοκαίρι, αλλά είναι ακόμα άγνωστο αν θα εισαχθεί στη χώρα μας και όλα θα εξαρτηθούν από την τιμή πώλησης που θα εξασφαλίσει η αντιπροσωπεία.
Στο δρόμο: Mε γαλλική γεύση
Οδηγώντας το 4008 1,8 HDi διαπιστώνεις την ευρωστία του εξαιρετικού αυτού diesel σε όλη την κλίμακα των στροφών, όπως και την οικονομία καυσίμου που προσφέρει. Αυτό όμως που κερδίζει είναι η συνολική οδηγική εικόνα του αυτοκινήτου χάρη στις επεμβάσεις των τεχνικών της Peugeot σε τιμόνι και αναρτήσεις.
Έτσι το σύστημα διεύθυνσης εμφανίζεται πιο ακριβές και μεστό σε αίσθηση, τη στιγμή που οι πιο σφιχτές αναρτήσεις έχουν μειώσει αισθητά τις κλίσεις και τις περιττές κινήσεις του αμαξώματος. Η άνεση δεν έχει επηρεαστεί και έτσι το 4008 εμφανίζει υψηλή ποιότητα κύλισης συνδυασμένη με χαμηλά επίπεδα θορύβου.
Η αυτόματη τετρακίνητη με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη δουλεύει άψογα και σε μια μικρή 4Χ4 πίστα το 4008 είναι ικανό για πολλά παραπάνω πράγματα από ό,τι θα ζητήσει το 99% των αγοραστών!
Κινητήρες: Mόνο diesel
Στην ευρωπαϊκή αγορά το όχημα ελεύθερου χρόνου της Peugeot θα είναι διαθέσιμο μόνο με τετρακίνηση και κινητήρες πετρελαίου (1,6 HDi και 1,8 HDi).
O πρώτος αποδίδει 115 ίππους με 270 Nm ροπής (280 με οverboost) στις 1.750-2.500 σ.α.λ., ενώ ο δεύτερος (της Mitsubishi) διαθέτει μεταβλητό χρονισμό και φτάνει να αποδίδει 150 ίππους με 300 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ.
Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο 6 σχέσεων και χάρη στο στάνταρ σύστημα Stop & Start επιτυγχάνουν χαμηλή κατανάλωση (4,9 λτ./100 χλμ. ο 1,6 και 5,6 λτ./100 χλμ. ο 1,8).
Πηγή: autotriti.gr