Η Honda αποκάλυψε την Ευρωπαϊκή έκδοση παραγωγής του νέου CR-V στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018. Η νέα γενιά του παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία SUV εστιάζει στην ποιότητα εσωτερικού, την πολιτισμένη λειτουργία και την ευρυχωρία, ενώ -για πρώτη φορά-, τα βενζινοκίνητα μοντέλα διατίθενται προαιρετικά με επτά καθίσματα.
Το πλαίσιο είναι επίσης το πιο προηγμένο που έχει δημιουργηθεί ποτέ για CR-V, και εξασφαλίζει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλά επίπεδα άνεσης και γνήσιες ικανότητες off-road.
Σχεδίαση
Το νέο CR-V υιοθετεί μία φρέσκια εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, μυώδεις θόλους τροχών, πιο τολμηρές καμπύλες στο καπό και τα πίσω πλαϊνά τμήματα και τη νέα ταυτότητα της οικογένειας Honda με το χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.
Πιο λεπτές κολώνες, ανάγλυφοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, και ποδιές κάτω από τον κινητήρα και το πάτωμα διαμορφώνουν το νέο SUV της Honda σε ένα από τα πιο αεροδυναμικά οχήματα στην κατηγορία του. Επίσης, το σύστημα Active Shutter Grille βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση.
Στη νέα σχεδίαση εσωτερικού κυριαρχεί η οριζόντια έμφαση στη διάταξη του ταμπλό που δείχνει την καμπίνα πιο ευρύχωρη, τονίζοντας την αίσθηση πλάτους. Το ταμπλό φέρει δύο οθόνες 7 ιντσών, ενώ η διάταξη των χειριστηρίων έχει πιο συμμετρική, με μία ομάδα διακοπτών για τη διαχείριση του συστήματος A/C κάτω από την κεντρική οθόνη αφής.
Το νέο CR-V έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές αναλογίες από τον προκάτοχό του, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο και το φαρδύτερο στήσιμο αποτελούν τη βάση για ένα αισθητά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Οι μεγάλοι χώροι επιβατών συνοδεύονται από ένα φαρδύτερο, πιο βαθύ χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ένα νέο πάτωμα δύο θέσεων δημιουργεί μία επίπεδη επιφάνεια για τη φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων, ενώ η Hands-Free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει τη φόρτωση.
Έξυπνες λύσεις κάνουν το CR-V πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση, όπως για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας που όταν ανοίγει μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να μην έρχεται σε επαφή με χαμηλά ταβάνια, και η ευελιξία της καμπίνας με τα τρία προγράμματα αποθήκευσης της κεντρικής κονσόλας. Επιπλέον, με μια μόνο κίνηση η διαιρούμενη 60:40 / δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να αναδιπλώνεται εύκολα και άνετα.
Για πρώτη φορά, βενζινοκίνητες εκδόσεις του CR-V θα διατίθενται με δυνατότητα επιλογής επτά καθισμάτων. Στη περίπτωση αυτή, η 3η σειρά προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια και εύκολη πρόσβαση, καθώς και γωνία καθίσματος 101 μοιρών για εξασφαλισμένη άνεση των επιβατών στα μεγάλα ταξίδια. Η πρόσβαση στην 3η σειρά καθισμάτων είναι επίσης ιδιαίτερα άνετη, χάρη σε ένα φαρδύ άνοιγμα με χαμηλό ύψος σκαλοπατιού.
Κινητήρες
Για πρώτη φορά, η υβριδική τεχνολογία Honda θα προσφέρεται σε ένα SUV για την Ευρώπη. Το CR-V πλέον θα διατίθεται με το υβριδικό σύστημα Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD), που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2.0 L i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και αβίαστη ροπή. Το σύστημα i-MMD δεν χρησιμοποιεί συμβατικό κιβώτιο, αλλά μία πιο συμπαγή μονάδα με μία μόνο σχέση μετάδοσης για τη δημιουργία άμεσης σύνδεσης μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων και πιο ομαλής μεταφοράς της ροπής.
Ένας βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC Turbo προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και κορυφαία οικονομία καυσίμου, ενώ η ισχύς κατανέμεται μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ή ενός προαιρετικού αυτόματου CVT ρυθμισμένου για πιο γραμμική απόκριση.
Ο βενζινοκινητήρας και το υβριδικό σύστημα είναι FWD στάνταρ, αλλά και για τις δύο περιπτώσεις διατίθεται προαιρετικά η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda (‘Real Time AWD με Intelligent Control System”) που εγγυάται ικανότητες παντός εδάφους. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 38χλστ για όλες τις εκδόσεις, μέχρι 208χλστ για το AWD μοντέλο βενζίνης.
Οι πρώτες παραδόσεις του CR-V με βενζινοκινητήρα 1.5L VTEC Turbo αναμένονται το Φθινόπωρο του 2018 και τα υβριδικά μοντέλα θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2019.
Νίκος Τσάδαρης