Περί τα τέλη Απριλίου θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα τα σημαντικά ανανεωμένα Moto Guzzi V7. Τα πρώτα που θα καταφτάσουν είναι τα Stone και Special.

Η τιμή για τη βασική έκδοση Stone θα ανέρχεται στα 7.890 ευρώ ενώ αυτή για το Special στα 8.250 ευρώ. Η τιμή για το Racer δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, κάτι που αναμένεται για γίνει παράλληλα με την ανακοίνωση για τη διαθεσιμότητά του.

Τα V7 είναι καθημερινές μοτοσικλέτες κατασκευασμένες με σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και εμφάνιση που αναβιώνει με τρόπο εξαιρετικό το ένδοξο παρελθόν της Moto Guzzi. Οι εντυπώσεις από την Ιταλία είναι άκρως θετικές και δείχνουν πως η ιταλική εταιρία έχει πιάσει τον παλμό της εποχής.

Η εμφάνιση της νέας σειράς V7 έχει αλλάξει ελάχιστα σε σχέση με το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2008, όπως άλλωστε αρμόζει σε μία διαχρονικής σχεδίασης μοτοσικλέτα. Η πιο εμφανής αλλαγή εντοπίζεται στα καπάκια των βαλβίδων του κινητήρα που είναι πλέον μαύρα και μοιάζουν περισσότερο με εκείνα της πρώτης γενιάς V7.

Ο κινητήρας είναι και αυτός που έχει δεχτεί τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις, με 200 νέα ή τροποποιημένα μηχανικά μέρη. Αποτέλεσμα των αλλαγών είναι η αύξηση της ισχύος κατά 12% (50 ίπποι και 6,1 Kgm στις 6.200 και 3.00 σ.α.λ. αντίστοιχα) και η παράλληλη μείωση της κατανάλωσης κατά 10%. Σε συνδυασμό με το νέο και μεγαλύτερο μεταλλικό ρεζερβουάρ των 22 λίτρων (το προηγούμενο ήταν 20 λίτρων κατασκευασμένο από πλαστικό) η αυτονομία των V7 μπορεί να αγγίζει ακόμη και τα 500 χλμ. με κατανάλωση που, σύμφωνα με την Moto Guzzi δεν ξεπερνά τα 4,3 λίτρα ανά 100 χλμ.

V7 Stone:
Αποτελεί ουσιαστικά το entry level της γκάμας, που διακρίνεται από τη μονόχρωμη βαφή του (σε μαύρο ματ ή λευκό) και τους χυτούς αλουμινένιους τροχούς. Οι τελευταίοι επέτρεψαν τη μείωση κατά 1.440 γραμμάρια εμπρός και κατά 860 γραμμάρια στο πίσω τροχό, με αντίστοιχη μείωση της γυροσκοπικής αδράνειας περίπου κατά 30%, ένα πλεονέκτημα όσον αφορά τη δυναμική, που μεταφράζεται στον δρόμο σε μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτητα εισόδου στις στροφές.

Moto Guzzi V7 Special
Αυτό είναι ότι πιο κοντινό στην αρχική ιδέα του V7, όχι μόνο επειδή μοιράζεται το ίδιο όνομα με το πρώτο V7 που υπογράφεται από διάσημο μηχανικό της ιταλικής εταιρίας, Lino Tonti, αλλά και γιατί αναπαράγει την ίδια φιλοσοφία οδήγησης με αυτή των touring μοτοσικλετών, της Moto Guzzi εκείνης της εποχής.

Θα διατίθεται σε δύο διχρωμίες και είναι εξοπλισμένο με τροχούς με ακτίνες και στεφάνια από αλουμίνιο, όπως και στην περίπτωση του V7 Racer. To V7 Special χαρακτηρίζεται από την ιταλική εταιρία ως η ναυαρχίδα της γκάμας, ιδανική για ταξίδια μεσαίων αποστάσεων, χάρη στις πλαϊνές βαλίτσες και τη μεγάλη ζελατίνα με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί.

Moto Guzzi V7 Racer
Το μοναδικής εμφάνισης Racer είναι η πλέον sport έκδοση του V7 και είναι το μοντέλο που ωφελείται περισσότερο από την αύξηση της ισχύος του κινητήρα. Εμπνευσμένο από τα κλασικά σπορ στιλιστικά στοιχεία της Moto Guzzi, το Racer θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό, όπως αναφέρει και η μεταλλική ταμπέλα στην πάνω πλάκα του τιμονιού.

Το πρώτο πράγμα που τραβά την προσοχή είναι το χρωμιωμένο ρεζερβουάρ διακοσμημένο με ένα κομψό, δερμάτινο λουράκι. Το κόκκινο πλαίσιο, εμπνευσμένο από τα πρώτα θρυλικά V7 Sport με το CrMo πλαίσιο, έχει υποστεί ειδική κατεργασία – όπως τα κέντρα των τροχών και το ψαλίδι – η οποία επιτείνει το γυαλιστερό φινίρισμα και δίνει έμφαση στην αισθητική καθαρότητα. Φέρει σπορ μονόσελο επενδεδυμένο με δέρμα σουέντ το οποίο καλύπτεται από κοκωβιό με number plate σε πραγματικό στυλ της 10 ετία του ‘70. Άλλο χαρακτηριστικό του γνώρισμα, είναι η μικρή μάσκα του τιμονιού, που θυμίζει, το μπροστινό μέρος του θρυλικού 500 Gambalunga. Λεπτομέρειες που επίσης ξεχωρίζουν είναι η διαδεδομένη χρήση του βουρτσισμένου διάτρητου αλουμινίου.

Άλλα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι τα billet ρυθμιζόμενα προς τα πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ, το ελαφρωμένο παξιμάδι λαιμού και ο διπλός χρωμιωμένος προστατευτικός δακτύλιος στην πάνω πλάκα, ο οποίος είναι τόσο εξαιρετικά κατασκευασμένος ώστε να μοιάζει σαν ένα διακοσμητικό στοιχείο. Υπάρχει επίσης ένα ζευγάρι αμορτισέρ υψηλής ποιότητας της Bitubo (WMY01) με ρυθμιζόμενη συμπίεση και απόσβεση επαναφοράς αλλά και ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου.

Και οι τρεις εκδόσεις του V7 συνοδεύονται από μία μεγάλη λίστα με αξεσουάρ, που τα κάνουν ακόμη πιο ιδιαίτερα και χρηστικά.

Πηγή: mototriti.gr