Μόλις γυρίσαμε από τη μαγευτική Τοσκάνη, και την παγκόσμια παρουσίαση του Aprilia SRV 850. Του δυνατότερου scooter του κόσμου, που ξεπερνά εύκολα τα 200χλμ/ώρα, και έχει αισθητική Superbike!
Το SRV 850 αποτελεί φυσική εξέλιξη του πολύ καλού Gilera GP 800 -το οποίο θα συνεχίσει να παράγεται. Και μπορεί το GP 800 να παρουσιάστηκε το 2007, όμως ακόμα και σήμερα κανείς κατασκευαστής δεν παρουσίασε κάποιο scooter που να ξεπερνάει τη δύναμη του GP. Και η Aprilia βελτίωσε στα σημεία το όχημα της Gilera, με το SRV να είναι παντού ελαφρώς καλύτερο. Η αισθητική του SRV παίζει πανέξυπνα με το design των αγωνιστικών RSV4, που χάρισαν το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2010 στο Max Biaggi.
Όταν μάλιστα βλέπεις στους καθρέπτες σου το SRV, το μόνο σημείο που προδίδει το γεγονός πως σε ακολουθεί scooter και όχι Superbike είναι η όρθια στάση του αναβάτη. Το SRV 850 διαθέτει τον ίδιο εκρηκτικό V-2 κινητήρα των 840 κυβικών εκατοστών με το Gilera -ελαφρώς βελτιωμένο-, που χαρίζει στο μέγιστο scooter του κόσμου, 76 άλογα και 7,8 κιλά ροπής! Τι σημαίνει αυτό στο δρόμο; Πραγματικά απίστευτες ρεπρίζ, επιταχύνσεις που κόβουν την ανάσα, και τελική ταχύτητα που ξεπερνάει εύκολα τα 200χλμ/ώρα!
Η διαδρομή στην οποία οδηγήσαμε το μεγάλο scooter της Aprilia ήταν ιδιαίτερα απαιτητική για το μεταξόνιο και τον όγκο του SRV, όμως το μεγαθήριο μας έβγαλε ασπροπρόσωπους. Η ανυπαρξία ταχυτήτων δίνει ένα χαρακτήρα πανίσχυρου ελατηρίου στη γκαζιέρα του scooter, με το SRV να εξακοντίζεται στον ορίζοντα όποτε ανοίγαμε το γκάζι στο τέρμα, παιχνίδι απίστευτα εθιστικό. Επιπλέον δυνατό σημείο του SRV είναι η ακλόνητη σταθερότητα που παρουσιάζει σε όλες τις ταχύτητες. Οι μεγάλοι τροχοί, 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω, προσφέρουν άριστο κράτημα, ενώ οι αναρτήσεις είναι μαλακές, προσφέροντας μεγάλα ποσά άνεσης, χωρίς να χάνουν το μπούσουλα σε πιο sport οδήγηση. Φυσικό επακόλουθο των μεγάλων τροχών είναι ο μικρός αποθηκευτικός χώρος κάτω από την πολύ άνετη σέλα.
Πηγή: mototriti.gr