Το Δεκέμβριο του 1972, στο πλαίσιο του προγράμματος Apollo, η NASA παρουσίασε το διαστημικό σκάφος που θα έκανε προσσελήνωση στο φεγγάρι.
Ακριβώς 45 χρόνια αργότερα, η Audi γιορτάζει αυτή τη σημαντική στιγμή της ανθρωπότητας με το «Apollo 45», ένα διαφημιστικό ειδικά για την περίσταση. Το νέο διαφημιστικό αποτίνει φόρο τιμής στο διάσημο TV spot για το quattro, από τη δεκαετία του ’90 και δίνει στους θεατές μια πρώτη γεύση από το «Mission to the Moon» με το Audi lunar quattro. Το τελευταίο, είναι το ειδικά σχεδιασμένο για τη Σελήνη όχημα της μάρκας, που είναι προγραμματισμένο να αρχίσει την αποστολή του το 2019.
Το νέο διαφημιστικό διαδραματίζεται στο έτος 2030. Δυο αστροναύτες που εξερευνούν την σεληνιακή επιφάνεια έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με κάποια σημαντικά ίχνη από το παρελθόν – το αποτύπωμα που άφησε ο Νιλ Άρμστρονγκ το 1969, ροδιές από το διαστημικό όχημα που «πάτησε» στη Σελήνη το 1972 με το Apollo 17 και τα ίχνη των ελαστικών από το Audi lunar quattro από το έτος 2019.
Το φιλμ συνδυάζει στοιχεία από το φιλμ της δεκαετίας του 1990, όπου ένας Εσκιμώος της Β. Αμερικής δίδασκε στο γιο του πώς να εντοπίζει τα ίχνη που αφήνουν διάφορα ζώα στο χιόνι και κατέληγε με τα ίχνη του ελαστικού ενός Audi quattro. Η γερμανική εταιρία δημιούργησε το νέο βίντεο σε ανάμνηση της τελευταίας επανδρωμένης διαστημικής πτήσης στο φεγγάρι πριν από 45 χρόνια με το Apollo 17, ενώ ταυτόχρονα δημοσιοποιεί το δικό της ρόλο σε μια προγραμματισμένη αποστολή στη Σελήνη με το Audi lunar quattro.
Η premium μάρκα με έδρα το Ίνγκολσταντ έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία του lunar quattro για μια πραγματική αποστολή στο φεγγάρι. Από το 2015, η φίρμα αναπτύσσει από κοινού το εκτός δρόμου ειδικό όχημα με μια ομάδα με επικεφαλής τον Ρόμπερτ Μπέμε (Robert Boehme), ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας PTScientists (“Part-Time Scientists”).
Πρόκειται για μία start-up με έδρα το Βερολίνο, η οποία τυγχάνει της υποστήριξης των ειδικών της Audi σε θέματα τεχνογνωσίας, ειδικά στους τομείς της τετρακίνησης (βλέπε quattro), της κατασκευής με ελαχιστοποίηση του βάρους, των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών κινητήριων συστημάτων και της βελτιστοποίησης του σχεδιασμού.
Νίκος Τσάδαρης