Το Νοέμβριο του 2011 θα παρουσιαστεί επίσημα το νέο FT-86 ως μοντέλο ευρείας παραγωγής στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας.
Το νέο σπορ κουπέ της Toyota δεν πρόκειται τελικά να υιοθετεί τη γνωστή ή κάποια παρεμφερή σε εκτέλεση και φιλοσοφία υβριδική τεχνολογία της μάρκας. Αντιθέτως, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης με τον οποίο θα εξοπλίζεται το νέο FT-86, ή αν προτιμάτε στο FR-S, όπως πιθανολογείται πως θα είναι η ονομασία του αυτοκινήτου από τη στιγμή που θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι ιθύνοντες της εταιρείας θα δώσουν περισσή έμφαση στον τομέα του κόστους, το οποίο αναμένεται να είναι ιδιαίτερα εκλογικευμένο σε κάθε μια από τις διαθέσιμες εκδόσεις του.
Πηγή: Autobild.gr