Η Seat προσφέρει για πρώτη φορά στους δυνητικούς πελάτες της μια εικονική εμπειρία εκθεσιακού χώρου. Μέσα από τη πρωτοποριακή πλατφόρμα Seat Live Store, ειδικοί της εταιρίας καθοδηγούν τους χρήστες σε ένα προσωπικό, βήμα προς βήμα οπτικό tour, για να ανακαλύψουν όλα τα χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας, ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκονται. Με αυτό το καινοτόμο online σύστημα επικοινωνίας, η μάρκα οδηγεί την εμπειρία του χρήστη σε ένα προχωρημένο ψηφιακό επίπεδο που διευκολύνει στην επιλογή του αυτοκινήτου. Κατά τη διάρκεια της βίντεο-κλήσης, ένας ειδικός της Seat καθοδηγεί το χρήστη γύρω από το εσωτερικό και το εξωτερικό των αυτοκινήτων με 12 σταθερές και 4 κινητές κάμερες, ενώ απαντάει σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τον εξοπλισμό, τη τεχνολογία και το σχεδιασμό του Ateca, του Leon και του Ibiza, των μοντέλων που είναι διαθέσιμα σε αυτή τη πλατφόρμα. Επιπλέον, οποιοδήποτε συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ζητηθεί μπορεί να επισημανθεί, on line προϊοντικά βίντεο είναι άμεσα διαθέσιμα και το αυτοκίνητο μπορεί να διαμορφωθεί σε πραγματικό χρόνο. Ο online εκθεσιακός χώρος βρίσκεται στη Βαρκελώνη και έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετήσει την ισπανική και γερμανική αγορά σε 1η φάση. Σύμφωνα με τον Gert-jan Geerse, στέλεχος της φίρμας, «αυτός είναι ένας νέος τρόπος σύνδεσης με τους πελάτες μας που μπορούν να έχουν πρόσβαση στον εικονικό εκθεσιακό μας χώρο μέσα από το tablet, το κινητό τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους. Το Live Store είναι ένας τρόπος για να κάνει ο δυνητικός πελάτης μία πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο, να κλείσει ένα test drive ή και να ολοκληρώσει την αγορά του, παραπέμποντας τον σε έναν αντιπρόσωπο». Το Live Store σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τους εμπόρους, αλλά αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας που συνδέει τους εμπόρους με τους πελάτες με ένα μόνο κλικ και προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον χρήστη. Μετά τη κλήση, ο αντιπρόσωπος θα έρθει σε επαφή με τον πελάτη μέσα σε 48 ώρες προκειμένου να κανονίσουν μία επίσκεψη στο κατάστημα ή ένα test drive. Το νέο σύστημα επίδειξης προϊόντος είναι ενσωματωμένο σε μία omni-channel πλατφόρμα το οποίο συγχρονίζει ταυτόχρονα τη τηλεφωνική επαφή με τη ζωντανή μετάδοση βίντεο μέσω διαδικτύου. Ο ειδικός της Seat και ο online χρήστης, μπορούν να περιηγηθούν στο ίντερνετ, να δουν συγκεκριμένες εικόνες και βίντεο και να ανταλλάξουν πληροφορίες κατά την διάρκεια της επικοινωνίας, όλα με στόχο την υποστήριξη της προϊοντικής παρουσίασης σε απευθείας σύνδεση. Το Live Store είναι σε λειτουργία στην Ισπανία και Γερμανία και προκειμένου να έχουν οι υποψήφιοι πελάτες αυτή τη εξαιρετική εμπειρία το μόνο που χρειάζεται είναι να αποκτήσουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα κάθε χώρας (www.seat.es/www.seat.de). Νίκος Τσάδαρης