Ύστερα από τη διακοπή τριών εβδομάδων, το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 επιστρέφει στα γκριντ με τις ομάδες και τους πιλότους να φιλοξενούνται στο γκραν πρι του Βελγίου και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Σπα (28-30/8).
H καλοκαιρινή διακοπή… πάγωσε τον ανταγωνισμό, αλλά και βοήθησε τις ομάδες να εξελίξουν τα μονοθέσια τους, ώστε να είναι έτοιμες για τους τελευταίους οχτώ αγώνες.
Βέλγιο- Σπα: Η μεγάλη αγάπη των πιλότων!
Πολλοί είναι οι λόγοι για τους οποίους οι πιλότοι ανυπομονούν να ακούσουν τους κινητήρες τους να ηχήσουν. Αρχικά γιατί οι τρεις εβδομάδες αποχής ήταν αρκετές, αλλά και γιατί το πρωτάθλημα συνεχίζει στο Σπα, σε μία πίστα που είναι η αγαπημένη των περισσότερων πιλότων.
Το Βέλγιο υποδέχεται τους αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1922, ενώ τα τελευταία 25 χρόνια ο αγώνας του Βελγίου φιλοξενείται στο Σπα.
Οι στροφές υψηλής ταχύτητας, οι μεγάλες ευθείες και ο άστατος καιρός πάντα δημιουργούν μία ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, που εξιτάρει τους πιλότους και τους θεατές.
Λίγα λόγια για την πίστα
Οι πιλότοι θα δουν την καρό σημαία ύστερα από 44 γύρους, έχοντας καλύψει απόσταση 308.052 χιλιομέτρων, αφού η πίστα πλέον έχει μήκος 7.004 χιλιόμετρα. Το Σπα συνδυάζει και μεγάλες ευθείες αλλά και αρκετές στροφές, 19 τον αριθμό, 10 εκ των οποίων είναι δεξιόστροφές, ενώ οι υπόλοιπες έχουν αριστερή φορά.
Το γκραν πρι του Βελγίου είναι αρκετά γρήγορο, με τους πιλότους να αγγίζουν τα 305 χλμ την ώρα, μετά την τέταρτη στροφή. Η πρώτη στροφή μετά την ευθεία εκκίνησης είναι η πιο αργή της διαδρομής, καθώς τα μονοθέσια τρέχουν με 64 χλμ. την ώρα.
Η Pirelli θα προμηθεύσει τις ομάδες με τη μεσαία και τη μαλακή γόμα, ενώ σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της εταιρίας, Πολ Έμπερι, οι διαφορές στις δύο γόμες θα είναι μεγάλες.
Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Κίμι Ραϊκόνεν το 2004, ο οποίος είχε «γυρίσει» στο 1:45.108.
Πηγή: sport-fm.gr