Με στόχο τη συνεχή επέκταση σε ολοένα και περισσότερες αγορές παγκοσμίως, η Abarth κάνει την πρώτη της εμφάνιση στη Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική, μέσω της παρουσίας της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Dubai 2015, ενώ σύντομα θα συσταθούν και τα επίσημα τοπικά κανάλια μάρκετινγκ. Αυτή η σημαντική είσοδος είναι το φυσικό αποτέλεσμα της μεγάλης επιτυχίας της ειδικής σειράς Abarth 595 “50th Anniversary”.
Οι επισκέπτες της έκθεσης του Dubai έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν το νέο Abarth 595 Competizione με τον κινητήρα 180hp 1.4 T-Jet και το ισχυρό Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione εφοδιασμένο με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με ενισχυμένη απόδοση που φτάνει τους 215hp.
Τα δύο αυτά αυτοκίνητα αποτελούν την τέλεια έκφραση της επιθυμίας της θρυλικής μάρκας για συνεχή εξέλιξη, με σεβασμό στην ιστορία αλλά και τη φιλοσοφία που θέλει τις υψηλές επιδόσεις (στο δρόμο και στην πίστα), την τεχνική εξατομίκευση και το σχεδιασμό να βρίσκονται πάντα σε τέλεια ισορροπία. Το μοντέλο που βρίσκεται στην έκθεση του Dubai έχει τον αριθμό “49” προς τιμήν του έτους ίδρυσης της Abarth (ήταν στις 31 Μαρτίου 1949), όταν ο μηχανικός και οδηγός αγώνων Carlo Abarth ίδρυσε την “Abarth & C.” μαζί με τον οδηγό Guido Scagliarini, δίνοντας έτσι ζωή σε μια από τις πιο συναρπαστικές ιστορίες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Μια ιστορία που συνεχίζεται δυναμικά, με γνήσια ενέργεια και πάθος, χάρη στην επανεκκίνηση της μάρκας το 2007.
Ιδιαίτερης σημασίας ο ισχυρός και αξιόπιστος κινητήρας 1.4 T-Jet, η καρδιά όλων των αυτοκινήτων με σήμα το Σκορπιό (Scorpion cars). Ο συγκεκριμένος κινητήρας εξοπλίζει όλα τα αυτοκίνητα δρόμου και, με αποκλειστικές αγωνιστικές εκδόσεις του, τα Abarth 500 Assetto Corse και 695 Corse Evoluzione στο Abarth Trophy. Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και το μονοθέσιο που αγωνίστηκε στο πρόσφατο Ιταλικό Πρωτάθλημα F4 και στη Γερμανική ADAC Formel 4, πρωταθλήματα που υποστηρίχθηκαν σε μεγάλο βαθμό από την Abarth. Οι αγώνες αποτελούν θεμελιώδες μέρος του DNA της Abarth, και χάρη στο προσιτό κόστος συμμετοχής και διαχείρισης, προσελκύουν έναν αυξανόμενο αριθμό οδηγών κάθε χρόνο, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι αρκετά μικροί και φιλοδοξούν να γίνουν μελλοντικοί πρωταγωνιστές των αγώνων αυτοκινήτου.
Το εμπορικό σήμα της Abarth είναι ένα μοναδικό παγκόσμιο επιχειρηματικό μοντέλο, όπου το μάρκετινγκ υποστηρίζει τη δέσμευση για αγώνες και η αγωνιστική τεχνογνωσία τροφοδοτεί την τεχνική ανάπτυξη των μοντέλων δρόμου. Με τον όρο «μάρκετινγκ» δεν εννοείται μόνο η πώληση αυτοκινήτων αλλά και η τοποθέτηση κιτ, αξεσουάρ, η χορήγηση αδειών, η εμπορική προώθηση προϊόντων και οι χορηγίες. Επιπλέον, μεταξύ των πρόσφατων εξελίξεων, αξίζει να αναφερθεί η συμφωνία μεταξύ του Scorpion και της Εργοστασιακής Ομάδας της Yamaha, σύμφωνα με την οποία, για τα επόμενα δύο χρόνια, η Abarth θα είναι o Επίσημος Υποστηρικτής και Επίσημος Χορηγός Αυτοκινήτου για την ομάδα που συμμετέχει στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoGP, με τους επίσημους αναβάτες Valentino Rossi και ο Jorge Lorenzo.
Νίκος Τσάδαρης