Μετά τη χρήση του V8 συνόλου στη BMW M3 τελευταίας γενιάς, φήμες θέλουν την επόμενη σειρά του καυτού μοντέλου της βαυαρικής φίρμας να «πέφτει» θύμα του downsizing, αλλά χωρίς να χάνει τίποτε από πλευράς απόδοσης. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το αυτοκίνητο θα έχει τρεις και όχι απλά δύο υπερτροφοδότες.
Τα νέα από το στρατόπεδο της BMW αναζωπυρώνουν τις περσινές φήμες που ήθελαν την επόμενη γενιά της M3 να «χάνει» τον 8κύλινδρο διάταξης V κινητήρα των 4 λίτρων, για ένα μικρότερο τόσο σε κυβισμό όσο και σε κυλινδρισμό. Έτσι, και σύμφωνα πάντα με τα σχετικά δημοσιεύματα του ευρωπαϊκού ειδικού τύπου, το νέο αυτοκίνητο θα κάνει χρήση 6κύλινδρου σε σειρά συνόλου που από τα 4 λίτρα θα κατέβει στα 3 (ή 3,3) λίτρα. Φυσικά κανείς δεν περιμένει πως εάν αυτό το πλάνο υλοποιηθεί, η νέα M3 θα «πάσχει» από ιπποδύναμη. Το αντίθετο μάλιστα, αφού αυτή αναμένεται να ανέβει κατά τουλάχιστον 30 ίππους, αγγίζοντας πλέον τους 450 ίππους.
Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και στο πιο ενδιαφέρον σημείο αυτού του κινητήρα, αφού για να επιτευχθεί αυτό το νούμερο τα δημοσιεύματα επιμένουν πως θα γίνεται χρήση τριών turbo, με τα δύο να είναι κανονικά (εξάτμισης), και το τρίτο «ηλεκτρικής» τεχνολογίας (χωρίς να διευκρινίζεται ακριβώς η λειτουργία), ώστε να υπάρχει κορυφαία απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών. Σε κάθε περίπτωση το νέο μοντέλο θα είναι ανανεωμένο σε όλους τους τομείς, ενώ θα δοθεί και πολύ μεγάλη έμφαση τόσο στη μείωση του βάρους (με την εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών όπως το ανθρακόνημα), όσο και σε ειδικές εκδόσεις που θα παρουσιαστούν αργότερα, όπως η CSL.
Πηγή: autotriti.gr