Είναι προσφιλής η τακτική των εταιρειών να φορτώνουν με εξοπλισμό τις διάφορες εκδόσεις των μοντέλων τους προκειμένου να τις καταστήσουν δελεαστικές στο καταναλωτικό κοινό. Με τη νέα έκδοση Copa του Leon, η Seat κινείται στην ίδια κατεύθυνση, αλλά με τη διαφορά ότι η ευνοημένη έκδοση είναι και η πιο σημαντική. Πρόκειται για το μοντέλο που φοράει το σύγχρονο 1,2 TSI, υπερτροφοδοτούμενο και άμεσου ψεκασμού, κινητήρα, που αποδίδει 119 δυναμομετρημένους ίππους και με τη χαμηλή του κατανάλωση (5,4 λ.100 χλμ.) αλλά και τους εξίσου χαμηλούς ρύπους CO2 (124 γρ./χλμ.) αποτελεί την πιο λογική επιλογή αυτή την περίοδο για την ελληνική αγορά. Ειδικά, εάν η επιλογή μικρομεσαίου δεν πρέπει να υστερεί και σε επιδόσεις.
Δεν του λείπει τίποτα
Αυτός είναι ο στόχος της έκδοσης Copa του Leon, η οποία βασίζεται εξοπλιστικά στην έκδοση Reference, με επιπλέον εξοπλισμό άνεσης και αισθητικής αναβάθμισης που χρεώνεται σε προνομιακή τιμή. Εκτός της δεδομένης πληρότητας του εξοπλισμού παθητικής ασφάλειας της έκδοσης Reference (ESP, 6 αερόσακοι), το Copa προσφέρει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών (σχέδιο Elio), αλλά και πλευρικά αυτοκόλλητα “Copa” που διαφοροποιούν την εξωτερική οπτική του αυτοκινήτου. Στον εξοπλισμό άνεσης περιλαμβάνονται ο διζωνικός κλιματισμός, το Bluetooth, τα χειριστήρια στο τιμόνι, για τον έλεγχο τόσο του στερεοφωνικού, όσο και του τηλεφώνου, (που μπορεί να δεχτεί και φωνητικές εντολές), το cruise control, οι προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering, η θύρα για εξωτερικές πηγές ήχου (με USB και Aux), τα μπροστινά καθίσματα με ρύθμιση ύψους και στήριξη μέσης, αλλά και οι θερμαινόμενοι, ηλεκτρικοί εξωτερικοί καθρέπτες. Το εσωτερικό ξεχωρίζει με την ειδική ταπετσαρία που συνδυάζεται μόνο με τη συγκεκριμένη έκδοση και έχει σπορ αισθητική.
Business as usual
Το Leon και σε αυτή την έκδοση, σε κερδίζει με τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά του που, στις εκδόσεις όπως είναι η Copa, που συνδυάζονται με ελαστικά κανονικού προφίλ (205/55), μπορεί και επιτυγχάνει εξίσου καλά επίπεδα άνεσης. Το πλεονέκτημα του “ζωντανού” τιμονιού χαρίζει πόντους, ενώ το στιβαρό πλαίσιο προδιαθέτει για πιο γρήγορους ρυθμούς από αυτούς που επιτρέπει ο αποτελεσματικός κινητήρας. Ίσως το πακέτο να ήταν ακόμα πιο ολοκληρωμένο, αν την εξίσωση συμπλήρωνε κι ένα σετ φρένων με απόδοση ανάλογη της καλής αίσθησης του μεσαίου πεντάλ.
Η έκδοση Copa κοστίζει 1.300 ευρώ περισσότερα από την έκδοση αναφοράς (Reference), με την τελική τιμή να φθάνει τα 14.630 ευρώ ωφελημένη από τα 960 ευρώ του μέτρου της απόσυρσης.
Πηγή: autotriti.gr