Η BMW παρουσίασε την έκτη γενιά της σειράς 7, με δύο εκδόσεις αμαξώματος, μία «με κανονικό μήκος» και μια με μακρύ μεταξόνιο.
Η νέα σειρά 7 αποτελεί τη βάση για την εφαρμογή της τελευταίας εξέλιξης τεχνολογιών που διαθέτει η βαυαρική φίρμα, ενώ θα υπάρξει και έκδοση M Sport, δηλαδή τη σπορ έκδοση της ναυαρχίδας των BMW.
To μήκους 5,098 μ. αυτοκινήτο (5,238 με μακρύ μεταξόνιο), είναι το μεγαλύτερο που έχει κατασκευάσει ποτέ η φίρμα, κάνοντας εκτεταμένη χρήση σύνθετων υλικών, ούτως ώστε να ζυγίζει τελικά 130 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο.
Κάτω από το τεράστιο καπό θα βρίσκονται οι νέας γενιάς 6κύλινδροι 3λιτροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με 326 και 265 ίππους αντίστοιχα.
Επικεφαλής της γκάμας ο V8 των 4.395 κ.εκ. με 450 ίππους, ενώ υφίσταται και υβριδική 2λιτρη έκδοση βενζίνης με τούρμπο 258 ίππους συν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, με αυτονομία ηλεκτροκίνησης 40 χιλιομέτρων και ρύπους μόλις 49 γρ/χλμ CO2.
Η νέα σειρά 7 πατά στο δρόμο μέσω αυτορυθμιζόμενης αερανάρτησης, και στην έκδοση με το V8 διαθέτει τετρακίνηση.
Αυτονόητη είναι στη νέα 7άρα, η χρήση της τελευταίας τεχνολογικής μόδας στους τομείς της ασφάλειας, της συνδεσιμότητας και της ψυχαγωγίας.
Για παράδειγμα, υπάρχει μετακινούμενη ταμπλέτα 7” που ελέγχει από εμπρός ή πίσω τις λειτουργίες επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και άνεσης.
Τέλος, μεταξύ άλλων παγκόσμιας εμβέλειας καινοτομιών, έχουμε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, σύστημα παρκαρίσματος εξ αποστάσεως, που βάζει ή βγάζει το αυτοκίνητο από τη θέση πάρκινγκ χωρίς οδηγό!