Το νέο μοντέλο έκανε την εμφάνιση του στο διαδίκτυο, ενώ η πρώτη του δημόσια εμφάνιση θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο. Ανατρεπτική στον αισθητικό τομέα με εμφανή την τάση να «μεγαλοδείχνει», η νέα σειρά συνοδεύεται από πολλές αλλαγές και βελτιώσεις, καθώς και από πλήρες γκάμα κινητήρων.

Χώροι-διαστάσεις

Ο χώρος των αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 30 λίτρα, ανεβαίνοντας στα 360 από τα 330 λίτρα, ενώ με την ανάκληση των πίσω καθισμάτων αυτός μπορεί να φτάσει έως και στα 1.200 λίτρα. Εκτός από το ύψος που παραμένει το ίδιο, όλες οι διαστάσεις αυξήθηκαν. Έτσι το συνολικό μήκος είναι κατά 85 χιλ. μεγαλύτερο, το μεταξόνιο κατά 30 χιλ. μεγαλύτερο, το εμπρός μεταξόνιο κατά 51 χιλ. και το πίσω κατά 72 χιλ., ενώ το πλάτος είναι επίσης αυξημένο κατά 17 χιλ. Το αποτέλεσμα είναι τα 4.324×1.765×1.421 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.690 χιλ. για το μεταξόνιο.

Κινητήρες

Η νέα σειρά 1, παραμένει το μοναδικό πισω-κίνητο μοντέλο στην κατηγορία του, ενώ για πρώτη φορά όλα τα μηχανικά σύνολα, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου χρησιμοποιούν την τεχνολογία BMW TwinPower Turbo.

Η έκδοση 116i είναι χωρητικότητας 1.598 κ.εκ. με την απόδοση στους 136 ίππους στις 4.400 σ.α.λ. και τα 220 Nm ροπής στις 1.350 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 210 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 5,5/5,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι της τάξης των 129/132 γρ./χιλιόμετρο.

Η έκδοση 118i (επίσης στα 1.598 κ.εκ.) αποδίδει 170 ίππους στις 4.800 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,4 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 225 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 5,8/5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 134/137 γρ./χιλιόμετρο.

Από πλευράς εκδόσεων πετρελαίου, η βασική έκδοση είναι η 116d (1.955 κ.εκ.), που αποδίδει 116 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 200 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 4,3/4,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μεταξύ 114/117 γρ./χιλιόμετρα.

Ακολουθεί η έκδοση 118d (επίσης 1.955 κ.εκ.) με την απόδοση στους 143 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και τα 320 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 212 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 4,4/4,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μεταξύ 115/118 γρ./χιλιόμετρο.

Τέλος, η πιο δυνατή πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η 120d (επίσης 1.955 κ.εκ.), με την απόδοση στους 184 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και τα 380 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 228 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 4,5/4,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 κυμαίνονται μεταξύ 119/122 γρ./χιλιόμετρο.

Εκτός όμως από αυτούς τους τρεις πετρελαιοκινητήρες, η γκάμα θα συμπληρωθεί αργότερα και με την έκδοση 116d EfficientDynamics, που θα αποδίδει 116 ίππους και θα σημειώνει κατανάλωση στα μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές ρύπων να πέφτουν στα 99 γρ./χιλιόμετρα.

Από πλευράς κιβωτίων θα χρησιμοποιείται το εξατάχυτο χειροκίνητο, και το εξατάχυτο αυτόματο, ενώ η νέα σειρά 1 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του που στον επιπλέον εξοπλισμό του θα περιλαμβάνει το νέο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με 8 σχέσεις.


Η νέα σειρά 1 της BMW.


Η νέα σειρά είναι αλλαγμένη παντού, με εντελώς νέα μάσκα, και νέα πίσω φωτιστικά.


To πολυαναμενόμενο premium μικρομεσαίο είναι πλέον γεγονός και θα το δούμε στη Φρανκφούρτη.


Η ανανέωση είναι σημαντική και στο κορυφαίας ποιότητας εσωτερικό, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού επίσης κυμαίνεται ψηλά.


Ο χώρος αποσκευών βελτιώθηκε αισθητά, με αύξηση κατά 30 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 360 λίτρα.


Η νέα σειρά 1 θα είναι το μόνο premium μικρομεσαίο που θα μπορεί να εξοπλιστεί και με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.


Εντελώς νέα η μάσκα, που παραπέμπει άμεσα στα μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας.

Πηγή: autotriti.gr