Το νέο μοντέλο της παρουσίασε η Ferrari στην ετήσια συνάντηση των αντιπροσώπων της στο Maranello και ταυτόχρονα ανακοίνωσε τις αγωνιστικές προοπτικές για την ερχόμενη χρονιά.

Η νέα Ferrari 458 Challenge, δεν είναι ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής, αλλά για την αγωνιστική εκδοχή της 458 Italia, με την οποία η Ferrari θα συμμετέχει στο θεσμό των αγώνων Ασίας – Ειρηνικού το 2011, καθώς βέβαια και στο Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, θεσμό στον οποίο συμμετείχε στο παρελθόν με τις αντίστοιχες εκδόσεις των F430, 360, F355 και 348.

Η νέα 458 Challenge θα διαφέρει αρκετά ως προς το βάρος του αμαξώματος, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και λεπτότερων θυρών.

Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμα στη δημοσιότητα το ακριβές βάρος της νέας «Challenge».

Επιπλέον, ξεχωρίζουν η χαμηλότερη κατά 30 χλστ. ανάρτηση, με τα αμορτισέρ πλέον) να διαθέτουν για την περίσταση αγωνιστικές φυσικά περγαμηνές.

Το νέο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας θα διαθέτει μονομπούλονες ζάντες 19 ιντσών και σλικ ελαστικά, ειδικά σχεδιασμένα από την Pirelli, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικούς δίσκους, οι οποίοι έχουν προέρχονται από την επίσης εντυπωσιακή 599ΧΧ.

Τέλος, αλλαγές έχει δεχθεί και το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), το οποίο διαθέτει δύο ρυθμίσεις, για επιφάνειες με υψηλό και χαμηλότερο συντελεστή τριβής του οδοστρώματος αντίστοιχα.

Κάτω από το καπό της η νέα 458 Challenge κρύβει έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 4,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει και εδώ 570 ίππους, με τις βασικότερες αλλαγές να αφορούν στις διαφορετικές σχέσεις του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τον οποίο συνεργάζεται, καθώς και στο διαφορετικό mapping της ηλεκτρονικής μονάδας του τελευταίου.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η νέα 458 Challenge στην πίστα του Fiorano πέτυχε χρόνο 1:16:50, δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα από την προκάτοχο της F430 Challenge αναπτύσσοντας μάλιστα μέγιστη πλευρική επιτάχυνση της τάξης των 1,6 g.

Πηγή: i-live.gr