H Red Bull σχεδιάζει να παρουσιάσει μια αναβάθμιση του KERS της στο GP Τουρκίας, ευελπιστώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα επιλύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισε στους πρώτους αγώνες.
Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα με το KERS τους και στα τρία αγωνιστικά σαββατοκύριακα που έχουν διεξαχθεί. Το σύστημα της Red Bull δεν έχει αντέξει ποτέ μέχρι τη γραμμή του τερματισμού.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Red Bull αντιμετωπίζει προβλήματα απαγωγής θερμότητας με το KERS της. Όπως έχουμε αναφέρει, οι μπαταρίες της RB7 βρίσκονται στα πλαϊνά του κιβωτίου (αντί για κάτω από το ρεζερβουάρ), για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Ωστόσο αυτό, φαίνεται ότι αυτή η λύση δεν επιτρέπει στις μπαταρίες να διατηρήσουν χαμηλές θερμοκρασίες. To KERS της ομάδας έχει εξελιχθεί από τη Renault και την Red Bull, με εσωτερικά εξαρτήματα της Magneti Marelli.
Η Red Bull έχει λιγότερη εμπειρία με το KERS από την McLaren και τη Ferrari, καθώς το 2009 το χρησιμοποίησε μονάχα στις χειμερινές δοκιμές. Φέτος, η ομάδα τοποθέτησε το σύστημα στο μονοθέσιό της μονάχα στα τελευταία τεστ του χειμώνα.
Ο Mark Webber πιστεύει ότι οι τρεις εβδομάδες που θα μεσολαβήσουν από το GP Κίνας μέχρι το GP Τουρκίας, θα δώσουν χρόνο στη Red Bull να επικεντρωθεί στην κατανόηση, τη σταθερότητα και την αντοχή του συστήματος. Λόγω προβλημάτων με το KERS, η Red Bull αναγκάστηκε να αποσυναρμολογήσει το μονοθέσιο του Webber τέσσερις φορές κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού σαββατοκύριακου στην Κίνα.
Πηγή: 4troxoi.gr