Αρκετά ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη πρόσφατα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την οποία η μάρκα αυτοκινήτου που δεν επιλέγουν να αγοράσουν οι γυναίκες είναι η Ferrari.
Συγκεκριμένα, το 93.6% των ιδιοκτήτων Ferrari είναι άνδρες και μόλις το υπόλοιπο 6.4% γυναίκες.
Από εκεί και πέρα, ακολουθούν οι μάρκες Lotus και Lamborghini, με ποσοστά ιδιοκτησίας γυναικών 7.2% και 7.4% αντίστοιχα. Στην αντίπερα… όχθη, η αγαπημένη μάρκα του ασθενούς φύλου είναι η Mini, με ποσοστό ιδιοκτησίας το 47.9%, ενώ ακολουθούν οι KΙΑ και Honda με 46.8% και 46% αντίστοιχα.