Η Audi ετοιμάζει πληθώρα μοντέλων που θα μας παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια. Αυτά αφορούν τρεις κατηγορίες και περιλαμβάνουν από το μικρό A2, έως το νέο τετρακίνητο που θα τοποθετηθεί μεταξύ Q5/Q7 και θα φέρει τον κωδικό Q6, καθώς και ένα πολυτελές κουπέ με τον κωδικό A9!


Audi A2

Η υψηλή τεχνολογία του αυτοκινήτου αναμένεται εκτός των άλλων, να προέρχεται και από τη χρήση της νέας πλατφόρμας που η Audi ονομάζει Multi-material Space Frame (MSF) και χρησιμοποιεί συνδυασμό υλικών όπως το αλουμίνιο, το ατσάλι, τα ανθρακονήματα, αλλά και το ενισχυμένο πλαστικό.

Ως αποτέλεσμα το νέο A2 υπολογίζεται ότι θα σημειώνει κορυφαία παθητική ασφάλεια, ενώ την ίδια στιγμή η εν λόγω διάταξη θα του προσφέρει τα μέγιστα και σε τομείς όπως η μείωση της κατανάλωσης και η επίτευξη πολύ καλών για την κατηγορία επιδόσεων, αφού η συνολική μάζα του μοντέλου αναμένεται να κυμαίνεται μεταξύ 800-900 κιλών.

Τιμή που θα είναι κορυφαία για την κατηγορία! Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί μεταξύ των A1 και A3, και θα χρησιμοποιεί τετρακύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα στα 1,2 και 1,4 λίτρα καθώς και τα αυτόματα κιβώτια DSG του γκρούπ, ενώ θα υπάρξει και ηλεκτρική έκδοση.


Audi A6
Το Audi Q6 με τη σειρά του αναμένεται να γεφυρώσει το κενό μεταξύ του Q5 και του Q7. Το αυτοκίνητο θα πατά στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται και για τα VW Touareg/Porsche Cayenne, ενώ η γκάμα θα περιλαμβάνει εκδόσεις για όλα τα γούστα με τους κινητήρες να προέρχονται από το Q7, αλλά και την ύπαρξη υβριδικών καθώς και RS εκδόσεων! Αυτά τουλάχιστον φαντάζεται ο CEO της εταιρείας Rupert Stadler ο οποίος στις τελευταίες του δηλώσεις στο Βρετανικό ειδικό τύπο, ανέφερε ότι: «Μπορούμε να φανταστούμε ένα μοντέλο μεταξύ των Q5 και Q7. Ένα αυτοκίνητο με τετρακίνηση, και εμφάνιση με στοιχεία coupe μοντέλου». Η τελική μορφή του αυτοκινήτου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2012.


Audi A9

Για το Audi A9 ο γερμανικός ειδικός τύπος αναφέρει ότι πρόκειται για ένα θηριώδες δίθυρο coupe πολυτελείας που θα βασίζεται στο A8 με το συνολικό του μήκος να αγγίζει (ή και να ξεπερνά ελαφρώς) τα 5 μέτρα. Οι κινητήρες του αναμένεται να είναι V6 και V8, καθώς και ο κορυφαίος W12 των 6,3 λίτρων του VW Group ενώ η μετάδοση θα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος quattro. Το αυτοκίνητο δεν θα το δούμε πριν το 2014, ενώ όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα στη Γερμανία η τιμή του θα ξεκινά από τα 80.000 ευρώ. Τέλος, αργότερα θα παρουσιαστεί και η ανοικτή του εκδοχή.

Πηγή: autotriti.gr