Η FIA ανακοίνωσε τροποποιήσεις στους αθλητικούς κανονισμούς στη διάρκεια του Παγκόσμιου Συμβούλιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC), στο Παρίσι.
Οι αλλαγές θα επιτρέψουν στην Pirelli να αναπτύξει πρόγραμμα εξέλιξης όλο το χρόνο, στις ομάδες να χρησιμοποιούν ένα πρόσθετο σύνολο ελαστικών κατά τη διάρκεια της πρακτικής της Παρασκευής, μειωμένες ταχύτητες κατά τη διάρκεια εισόδου του Αυτοκινήτου Ασφάλειας-προβλεπόμενη «40 % μείωση στο χρόνο γύρου» με το όριο ταχύτητας πάνω από δύο γύρους αντί για έναν.
Επίσης, οι οδηγοί δεν θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν το pit lane, εάν η ασφάλεια αυτοκινήτου δεν τίθεται σε κίνδυνο.
Ο πλήρης κατάλογος των αλλαγών για τη F1 και το Π.Π Ράλι:
Όσον αφορά στη F1 θα ισχύει:
– Σε ορισμένους αγώνες θα διατίθενται πρόσθετα ελαστικά σε όλες τις ομάδες για σκοπούς αξιολόγησης. Δύο σετ από αυτά θα διατίθενται σε κάθε οδηγό κατά τη διάρκεια των δοκιμών Ρ1 και Ρ2, και θα πρέπει να επιστραφούν στον προμηθευτή πριν από την έναρξη της P3.
– Μία επιπλέον σειρά «Prime» (σκληρότερη σύνθεση) μπορεί να διατίθενται σε όλους τους οδηγούς.
– Η Ασφάλεια όριο ταχύτητας αυτοκινήτων (κατά προσέγγιση 40 τοις εκατό μείωση στο χρόνο γύρου), θα πρέπει τώρα να εκτελεστεί σε δύο γύρους αντί για μία. Ο σκοπός είναι να εξασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα οδηγούνται με ασφαλή ταχύτητα, μέχρι να φθάσουν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας .
– Κατά τη διάρκεια εξόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας το φως στην έξοδο των pit θα παραμείνει πράσινο.
– Αν βρίσκεται στην πίστα αυτοκίνητο ασφαλείας, κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να εισέλθει στα pits, αν δεν είναι για αλλαγή ελαστικών.
Ενώ για το RALLY:
Το ημερολόγιο FIA World Rally Championship 2012 θα οριστικοποιηθεί πριν από το τέλος του τρέχοντος μηνός, αφού υποβληθεί και πάλι στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για ψηφοφορία . Οι ημερομηνίες του θα επιβεβαιωθούν, λαμβάνοντας υπόψη τη ελαχιστοποίηση ταυτίσεων τους με εκείνες αγώνων της Formula 1.
Το ελάχιστο βάρος των καθισμάτων θα αυξηθεί από την 1η Ιανουαρίου 2012 προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια. Θα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία στο υλικό κατασκευής του καθίσματος. Αυτό θα επιτρέψει στους ανταγωνιστές να χρησιμοποιήσουν καθίσματα με κέλυφος από ίνες άνθρακα με πιό λογικό κόστος.
Από την 1η Ιανουαρίου 2013 το βάρος του πληρώματος θα αυξηθεί από 150 kg έως 160 kg ώστε να αντικατοπτρίζεται στο μέσο βάρος.
Πηγή: auto24.gr