Η Maserati δεν είναι πλέον στο επίπεδο που βρισκόταν στο παρελθόν, ωστόσο κατάφερε να διορθώσει τα προβλήματά της. Εντούτοις, παρά το συνεχές λανσάρισμα νέων μοντέλων οι πωλήσεις παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα.
Ενδεικτικά, το πρώτο εξάμηνο του 2024 κυκλοφόρησε τα MC20 Cielo, GranTurismo, GranCabrio, Grecale και ηλεκτρικές παραλλαγές των Folgore, με τις πωλήσεις να αγγίζουν μόλις τα 6.500 αυτοκίνητα από 15.300 που ήταν το 2023.
Ο CEO της Maserati, Carlos Tavares, απέδωσε την ευθύνη στο κακό μάρκετινγκ, αναφέροντας ότι «τώρα πρέπει να δουλέψουμε στο μάρκετινγκ. Μας λείπουν οι σωστές προοπτικές, πρέπει να προσεγγίσουμε τους δυνητικούς πελάτες και να δώσουμε το σωστό μήνυμα».
Το CARBUZZ σχολιάζοντας τη δήλωση του Tavares, έγραψε: «Πότε είδατε τελευταία φορά διαφήμιση για τη Ferrari; Ή για την Lamborghini; Ή για τη Rolls-Royce; Αυτό είναι το θέμα, δεν υπάρχουν. Οι πολυτελείς μάρκες σε αυτό το επίπεδο δεν χρειάζεται να προωθήσουν τον εαυτό τους, επειδή έχουν φτάσει σε ένα σημείο όπου η αξία της μάρκας μιλάει από μόνη της. Η Maserati ήταν, κάποτε, σε αυτό το επίπεδο, αλλά το γεγονός ότι έπεσε στο σημείο να χρειάζεται να επικεντρωθεί στο μάρκετινγκ λέει πολλά για το πού βρίσκεται τώρα η μάρκα».
Η Stellantis λοιπόν, που έχει φιλοδοξία να αναπτύξει ξεχωριστά κάθε μία από τις μάρκες της, ακόμη και τις σχεδόν νεκρές, όπως η Lancia και η DS Automobiles, πρέπει να αναλάβει την πρωτοβουλία, έγραψε το δημοσίευμα.
Σύμφωνα με το CARBUZZ, η Stellantis δεν πρέπει να αναλάβει μόνο την πρωτοβουλία, αλλά και να στηρίξει το σχέδιο που έχει εκπονήσει η Maserati και παρουσιάστηκε στα τέλη του περασμένου έτους.
Ο CEO της Maserati Americas, Bill Peffer παρουσίασε ένα σαφές σχέδιο για τη μάρκα που είχε νόημα και ενέπνεε εμπιστοσύνη. Το δημοσίευμα έγραψε ότι «πλέον, υπάρχει μια ξεκάθαρη αντίληψη για την ταυτότητα της μάρκας και μια προσέγγιση πολλαπλών κινητήρων που θα επιτρέψει στη μάρκα να ξεπεράσει τα εμπόδια. Η αποκατάσταση όμως, θα πάρει χρόνο και για αρχή χρειάζεται ένα καλό προϊόν, κάτι στο οποίο η Maserati έχει επενδύσει πάρα πολύ».