Νέες αλλαγές ετοιμάζει ή παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου για τους αγώνες της φόρμουλα 1 το 2011
Συγκεκριμένα, όταν στους αγώνες αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών θα είναι η Pirelli, η FIA θα εισαγάγει την υποχρεωτική κατανομή βάρους κατά 46:54 στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα.
Σκοπός της ομοσπονδίας είναι να μην αδικηθούν κάποιες ομάδες από λανθασμένες επιλογές στην κατανομή βάρους, ενώ παράλληλα να ελαττωθεί και το κόστος των αγώνων.
Στο ίδιο πλαίσιο κινείται και η απόφαση για τη μη προώθηση της ιδέας της κινούμενης πίσω πτέρυγας στα μονοθέσια του χρόνου. Μετά το τρομακτικό ατύχημα του Mark Webber στο GP Ευρώπης, στη Βαλένθια, κυκλοφόρησαν φήμες ότι την ώρα του ατυχήματος προσπαθούσε να χειριστεί το σύστημα F-duct και, κατά συνέπεια, πολλοί οδηγοί του σπορ εξέφρασαν τις επιφυλάξεις τους για την εφαρμογή της κινούμενης πίσω πτέρυγας το 2011.